Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg er gravid og om alt går etter håp og plan så vil det være 17mndr mellom storebror og det kommende barnet..er en stund til enda..
Men..jeg lurer på om dere som har 2 tette har kjøpt søsken/tvillingvogn og hvilken anbefaler dere? Vil jo ha bag til nurket og må ha sportsdel til storebror...
Kom gjerne med anbefalinger?
Gjerne i en OK prisklasse
Jeg er snart 34 uker på vei med nr 2. Blir 16 mnd mellom 1 og 2. Var faktisk å hentet søskenvogna i går. Her i huset var det ikke tvil om at vi trenger søsken vogn. Storebror går ikke ennå og elsker vogn. Jeg er også veldig glad i å gå tur med vogn + at jeg leverer og henter i barnehagen med vogn og da må lillesøster også være med. Det som var viktig for oss i valg av søskenvogn var at sittedelene kunne snus begge veier, barna skulle sitte ved siden av hverandre, ikke for stor sammenslått, god både i terreng og byen samt lett å kjøre med. Vi ente opp med emmaljunga dobbel viking. Et stort pluss synes vi er at vogna går akkurat inn en vanlig inngangsdør (den smaleste søskenvogna på markedet) så vi trenger ikke slå den sammen for å komme inn å ut. Vi har også valgt å kjøpe et enkelt understell tillegg slik at vi kan bruke bag og sittedelen omhverandre alt etter som vi skal gå hos med ett eller to barn. Vogna ligger i det midterste prissjiktet.
Om dette rette vogn for deg er helt avhengig av dine ønsker og behov, men vi er ihvertfall fornøyd