Ser at du har bestemt deg (inntil videre i alle fall) men deler hvordan vi tenker likevel [emoji6]
Har stort sett samme problemstillinga: en på snart 2,5 og en på vei (mindre enn 4uker til termin! [emoji847]) Vi har også bestemt oss for å vente til etter fødselen for å se hva vi trenger. Behovene endrer seg så fort. Gutten vår sover ennå duppen sin i vogna i helga. Men 1) vi har også fått han til å sove i senga si, og 2) vi skal nå teste ut å kutte ut duppen (første dag i dag, er veldig spent!). Han er ikke typen som står rolig på ståbrett og jeg har ikke funnet sittebrett til vogna vi har.
På den andre siden: vi har også en NordicCab (sykkelvogn som også kan trilles og gjøres om til pulk) I den er det plass til to. Men de sitter da rett på siden av hverandre, ikke ideelt hvis en eller begge skal sove.
Jeg blir litt små-stressa av å ikke ha ting helt på plass. Jeg kan jo trille storebror i NordicCaben og ha lillesøster i bæresele, hvis jeg feks skal på butikken med begge. Men vi bor på en plass med både en del regn og stor sjans for en kald vinter. Ikke alltid aktuelt med bæresele da.. Men jeg ser jo at det er fornuftig å vente, det er mye penger også. Plutselig så vil eldste ikke sitte i vogna mer, eller så kutter dere ut duppen før babyen kommer (som vi kanskje skal nå [emoji15]). Vi får se hvordan det går [emoji4]