Søskenvogn?? Dere med barn fra før

Jeg er ikke tenkt til å ha søskenvogn og har en gutt på rett over 2 år. Han har null interesse av å sitte i vogn og den brukes kun til soving i barnehagen. Den sovingen tenker jeg kutte ut ganske snart, da han er sluttet sove på dagtid i helgene og bare har en liten dupp i bhg.
Jenta vår på to år sover i opp til 2 timer i barnehagen :sleep002 og trenger mye søvn. Nå er emmaljunga scooter vogna ødelagt så skal prøve med babyjogger city elite som sovevogn i barnehagen når nr 3 kommer
 
Jeg hadde søskenvogn da mine var små. Det er 1 år og 9 mnd mellom dem.. elsket den! Men storebror ville for det meste gå selv da lillebror var rundt 7-8 mnd så da solgte jeg den..men gud så kjekk den var i de 7-8 mnd :notworthy
 
Blir max 23 mnd mellom mine. Men eldste er født 3,5 mnd for tidlig, så han kan uke regnes som 2-åring før neste høst. Satser på bæresele i starten, så får jeg se an behovet for søskenvogn. Eldste sover i seng i bhg, så trenger ikke vogn der.
 
22 mnd mellom mine. Vi hadde et eksternt sete som vi festet til vognen til eldste. Vi hadde en Phil and TED vogn til første ferietur når yngste var 3 mnd og eldste rett over 2. Helt greit. Når minste ble større ble det litt tungt og knotete
 
Gutten vår er nesten 3 når baby kommer så satser på at vi ikke trenger det.
 
Back
Topp