Søskenvogn Babyjogger, TFK eller Mountain Buggy?

Marsbaby 15

Andre møte med forumet
Andre som får to tette her? Vi får 17,5 mnd mellom, så vi må ha søskenvogn siden vi liker å gå på tur.
Hvilken søskenvogn velger dere?
Jeg har lyst på Babyjogger city mini gt (kan feste babybag på den nemlig), TFK eller Mountain Buggy. Noen som har noen erfaringer med disse søskenvognene. Nå har vi singelversjon av Babyjogger og TFK og er veldig fornøyde. Tror forresten jeg må bytte profilnavn, aprilbaby ble til marsbaby på ultralyd:)

Tfk sin er super som søsken vogn ☺ synes mb sin blir litt spinkel i forhold.

Vi har tfk søskenvogn, gleder meg til å bruke den:) god å trille. Håndbrems er viktig for min del :) her blir det 20 måneder i mellom :) jeg har også singelversjonen av babyjogger og er veldig fornøyd :)

Vi brukte easywalker sky duo som søskenvogn (18 mnd i mellom). Jeg var veldig fornøyd med den.

Vi hadde tfk med søsken sete bak/under. Det var helt supert. Det er 17 mnd mellom mine to første og jeg ville ikke ha en sånn brei vogn som ikke kom inn alle plasser. Men skulle jeg hatt dobbel vogn hadde det blitt tfk da og. Var veldig fornøyd med den vognen.

Takk for fine tips! Vi er jo veldig fornøyd med TFK-vogna som vi har til eldstemann, og enig håndbremsen er genial! særlig på vinterføre, så mulig vi ender på den. Skal absolutt sjekke ut Easywalker Sky duo. Noen som vet forskjellen på TFK og Mountain Buggy? er det håndbremsen, eller har begge det?

Tkf! Blir 21mnd mellom våre og falt uten tvil på samme merke som singel vognen. Hovedsakelig pga håndbrems da vi er helt avhengig av den når det bare er en vi triller. Samtidig så blir den ikke så alt for stor å legge i bilen. Lagt min elsk på tfk så har joggster twist, twinner twist og buggster:):)

Har både tfk og Mb singelvogn, og liker helt klart tfk-vogna best! Mye bedre støtdemping, bedre plass til baby/barn, og håndbremsen er genial! Liker også bedre solskjermen på tfk...

*sniker*
Tipser også om Bumbleride Indie. Vi har singelvognen og synes den er utrolig god! Har hørt mye bra om tvilling/søskenvognen også.

Mb er litt lang når den er slått sammen, men tfk blir ganske kompakt. Og Mb har ikke bremsen som tfk har. Jeg synes tfk er mer robust enn Mb.

Back
Topp