søskenvogn? annbefal meg en

Phil & teds [:D] 

(ville aldri valgt en tvillingvogn om jeg ikke hadde tvillinger, men det er fordi jeg personlig blir gal av brede vogner)

ORIGINAL: Tanrette

Phil & teds [:D] 

(ville aldri valgt en tvillingvogn om jeg ikke hadde tvillinger, men det er fordi jeg personlig blir gal av brede vogner)

ja men på den så kan man jo ha max 15 kg på søsken sete og gutten min er 20 kg han største og babyen er 12 kg så da blir det liksom ikek så aktuelt den

ORIGINAL: *HelloKitty*

ORIGINAL: ønsker4mann

ORIGINAL: Miss Fat

ORIGINAL: *Frk.Mamma

Carena swing har tvilling vogn til ca 3500-4000kr. Den har to seperate kallesjer. Kan kjøpe bag til babyen utenom.
Her kan desverre ikke sportsdelen snus. Ellers så har man Teutonia s4(tror det er det den heter), der kan sportsdelen snus, men er usikker på om det er to kallesjer på den da. Får tak i den til en ok pris på Finn.

Selv kommer vi til å satse på ei Carena swing og kjøper en hardbag utenom. Dekker behovet vi vil ha i ei søskenvogn. Håper på å få kjøpt brukt, men vil ikke ha eldren enn 2010 modell da jeg vil ha med lufthjul.

den har jeg kikka på ja har lyst på den men syns dte er så dumt at ikke håndtaket kan vippse på eller stilles i høyder og at ryggen må bindes opp med stropper. men har kika for kan få den til 3200 på svens side [:D]

Hmm, ble litt betenkt jeg og nå. Er ett must at håndtaket kan stilles i høyden da jeg er lav og pappaen er høy. Reguleringen på ryggen var vel ikke den beste, men den duger vel tenker jeg. Får se om jeg finner ett bedre alternativ. Vil helst ha med lufthjul jeg.[:)]

Tenkte jeg og. Jeg er 170 høy og min mann nesten to meter. Men vi har aldri savna regulerbart håndtak på vår carena double swing.

Er ikke så beskjymret for gubben, da han er 186cm høy, men er heller redd at jeg blir gående med skuldrene opp under ørene fordi den er for høy for meg, lille "pygme" meg. Er kun 160cm høy jeg.
Får sjekke den ut på en butikk, for hadde i grunn bestemt meg for den i forhold til søskenvogn.
hehehe..har planene om vogn klare før spiren har flyttet inn i magen jeg.

vi har carena dobble swing :) veldi fornøyd! jeg var også veldi skeptisk til at håndtaket ikke var regulerbart, jeg er 160 cm høg, men har ikke hatt problemer med det :) passer bra til vårt bruk :)

Så bra. Da blir det mest sannsynlig den, men fant ei anna vogn også. Ei hvor det går an å snu sportsvognsinnsats.
Synd denne ser veldig ok ut også.
http://www.kopbarnvagn.se/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.pl?funk=visa_artikel&artnr=745

Back
Topp