Søskengave?!?:-S

Coolann

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Marsboerne 20 18
Skal/ skal ikke??

Samme spm her men tror det havner på skal ikke.
Er tross alt jul og kalendergaver osv

Jeg vil heller be andre om å heller ta med en gave til gutten så han får stas med å bli storebror! Lille merker jo fint lite ;)

Jeg vil heller be andre om å heller ta med en gave til gutten så han får stas med å bli storebror! Lille merker jo fint lite ;)

Jeg og tenker det er viktig storesøsken blir hedret ;)

Tenkte på om storesøster skal få en gave fra oss.

Her blir det ikke. Hun får kalendergaver hver dag + julegavene er jo rett rundt hjørnet.

Storesøster her skal få:happy:
Når jeg er på barselvisitt hos noen som har storesøsken har jeg alltid med en liten "storesøster/storebror" gave til eventuelle søsken. Synes det er viktig at de også får en liten oppmerksomhet:)

Vi har snakka om at de skal få :) vi har ikke pakkekalender, men kommer henne på julaften, så blir det nok ikke :p

Når man er en familie med bare en inntekt, min kommunale, så blir det ikke søskengave. Det er midt i adventa og rett før jul, så det blir gaver i massevis :)
Dessuten har hun sagt selv at hun trenger ikke julegave, for den største og beste får hun når lillesøster kommer ❤️

Tror ikke vi kommer til å kjøpe noe som er direkte søskengave. Men kommer til å gi julegave fra baby hvis baby er født før jul. Kommende storebror kommer til å bursdagsgave fra baby siden han fyller to kort tid etter termin :)

Mine er så store at de kommer ikke til å få noe da. Skal heller ta de med på en handlerunde der de kan plukke ut noe de vil gi i gave til bebisene:)

Med jul og bursdag samme uka i desember :) tror jeg ikke han vil skjønne mye av enda en gave. Han blir bare 2 liksom :p

Jeg kjøper alltid søskengave på barselbesøk til tantebarn :) Viktig for meg at de ikke føler seg glemt av meg oppi det hele. Tar med en liten gave til tantebarnet mitt når minsten skal døpes også nå :) Eeeeelsker å gi gaver da ;) Også får han heller litt mindre til bursdag. Men det blir sikkert annerledes når det er dine egne barn.

Her blir det nok ikke. Det er så mye gaver og sånt i den perioden uansett. Vi starter med bursdag i november, kalender i desember, fødsel, julaften for så en bursdagsfeiring igjen i februar

Tror babyen skal ha en gave til lillebror når han kommer på sykehuset første gang. Både fordi sykehuset kan være kjedelig ( og litt skummelt!). Og for at han skal få en ekstra positiv opplevelse ift til babyen. Tror besteforeldrene kommer til å være oppmerksomme på storebror og gi han noe oogså:)

Back
Topp