Søskendrømmen

Solstrål1

Glad i forumet
Oktoberlykke 2019
Jammen rart å sitte her igjen - skrivendes i ei dagbok om alle mine innerste tanker. For øyeblikket holder jeg hånden til sønnen min, mens han sovner for natten - og jeg tillater meg å drømme om ett søsken. I april begynner vi for alvor igjen med prøving - mtp medisinstart. Med min PCOS og skyhøye AMH-verdi så har jeg ingen forventninger med å kunne klaffe på noen av de første forsøkene.

Jeg begynte med myo-inosiol & D-chiro for 2,5 uke siden, og jammen fikk jeg ikke TR også! Jeg ble helt forbauset, da jeg gjerne må gå på provera for å få TR. Blir spennende å se hvordan kroppen responderer på myo-inosiolen og letrozol. Nedtellingen er igang...
 
Herregud - både tankene og følelsene tar overhånd. Jeg kjenner jeg er så bekymret for om vi kommer til å streve like mye som sist. Gleder meg til å begynne med prøvingen - men gruer meg til å evt ikke få det til..

Samtidig så totalrenoverer vi ett hus - som etter planen skal være ferdig til sommeren. Tanken på å begynne prøvingen er også skremmende sånn sett. Sønnen min er 2,5 år snart - og jeg ønsker ikke å vente stort lenger på prøving...
 
Back
Topp