Søskendrøm ❤️

I går kveld kom endelig blinkende smiley på testen. Blir spennende å se hvor lang tid det tar før den blir fast. Ellers er forkjølelsen blitt litt bedre, heldigvis. Så da håper jeg at jeg er helt frisk innen forsøket :shy:
 
I går kveld kom endelig blinkende smiley på testen. Blir spennende å se hvor lang tid det tar før den blir fast. Ellers er forkjølelsen blitt litt bedre, heldigvis. Så da håper jeg at jeg er helt frisk innen forsøket :shy:

Krysser fingrene for at forkjølelsen forsvinner og at gullegget lander godt!❤️
 
Okey, jeg vet man ikke skal bruke pinnene til å lese av på digital, men jeg gjør det litt likevel :shy: Blinker fortsatt, men betydelig mørkere enn i går, så jeg håper på positiv el test i morgen ass ❤️
 

Vedlegg

  • IMG_20200922_225843.jpg
    IMG_20200922_225843.jpg
    26,4 KB · Visninger: 55
2 DPO i dag, så nå er det bare å vente og håpe! ❤️ Hvor fantastisk hadde det ikke vært med en liten junibaby ❤️
 
Så spennende reise! Og ufattelig trist å lese om MA-en din:Heartbigred Gleder meg til å følge deg videre:love7

Tusen takk, kjære deg ❤️ det er så mange sterke og fine damer her inne. Heier på dere alle sammen ❤️ Og meg selv :hilarious:

Tenk om alle barn var så ønsket ❤️
 
Det psykiske med denne prøvingen går virkelig opp og ned. 3 DPO og i dag har jeg forberedt meg masse på at jeg må gjennom et nytt forsøk. Det er så teit - lenge før jeg vet noe som helst, men det er nok bare forsvarsmekanismen min ❤️

Når jeg gikk gjennom MA'en, skrev jeg ned noen små tekster. Det er jo ikke noe man får delt med så mange, men kanskje jeg skulle prøve meg på en tekst eller to her i dagboken. Den er jo tross alt for mine tanker.
 
Okey, her kommer den første..

Jeg syns hun så så tankefull ut.
Hva tenker du på, spør jeg.
Hun svarer at hun tenker at hun snart må ut og klippe plenen.
Med ett skjønte jeg at vi befant oss på to forskjellige planeter.

#kortprosa

Å, så fint og beskrivende:Heartred
 
Det er snart oktober og minne fra den siste ferieuka i august er vage.
Ferie du liksom.

Vi krangler litt og jeg merker selv at jeg er ganske urimelig. Det er lett å skylde på hormonene. Med ett blir verden snudd på hodet. Jeg løper inn på do og før jeg vet ordet av det roper jeg på henne. Vi krangler ikke mer den dagen.

Jeg lager ferdig tacoen. Steker kjøttdeig, skjærer opp grønnsaker og lager guacamole. Vi har gjester tross alt.

Gratulerer, sier han. Jeg vet ikke hva som er riktig å skal svare, men jeg svarer takk. Jeg vet allerede at dette ikke er noe å takke for.

#kortprosa
 
4 DPO i dag, og for første gang siden jeg var gravid med spiren jeg mistet, har jeg hatt et blodtrykksfall. Jeg vet det er litt for tidlig til å få symptomer, og mest sannsynlig ikke sammenheng med at jeg kan være gravid, men det er jo lov å håpe :smiley-angelic001
 
I dag fikk jeg påminnelse om time til OUl, den skulle vært på fredag. I alt det hektiske, har jeg håpet i det lengste at sykehuset hadde såpass oversikt at de sletter time til ultralyd når det blir konstantert MA på samme sykehus.. Men nei.. En liten vond påminnelse på at jeg skulle nærmet meg halvveis i svangerskapet.

5 DPO i dag, og tiden snegler seg fremover. Vil så gjerne bare vite om det har gått eller ikke :shy:
 
I dag fikk jeg påminnelse om time til OUl, den skulle vært på fredag. I alt det hektiske, har jeg håpet i det lengste at sykehuset hadde såpass oversikt at de sletter time til ultralyd når det blir konstantert MA på samme sykehus.. Men nei.. En liten vond påminnelse på at jeg skulle nærmet meg halvveis i svangerskapet.

5 DPO i dag, og tiden snegler seg fremover. Vil så gjerne bare vite om det har gått eller ikke :shy:

Åneii, så grusomt:sorry: Sender deg en god klem!:smiley-angelic003
 
Herregud, dagene går såå sakte. 6 DPO og litt rosa spotting i dag. Håper det er en liten festeblødning og ikke crinonen som er årsaken til det :smiley-angelic001
 
7 DPO, og testetrangen meldte seg for alvor i dag. Såpass mye at jeg gikk ut i postkassen for å hente testene som ble levert i natt :shy: Den var selvfølgelig negativ :shifty:
 

Vedlegg

  • IMG_20200930_135227.jpg
    IMG_20200930_135227.jpg
    18,9 KB · Visninger: 68
Testetrangen meldte seg for alvor i dag :hilarious: hvis jeg legger skikkelig godviljen til, og vipper litt på pinnen ser jeg noe på den siste her.. Men, for å være helt ærlig så ser man støvkornet bedre. Nå får jeg jo ikke sove i natt :nailbiting::smiley-angelic001
IMG_20200930_224538.jpg
 
Testetrangen meldte seg for alvor i dag :hilarious: hvis jeg legger skikkelig godviljen til, og vipper litt på pinnen ser jeg noe på den siste her.. Men, for å være helt ærlig så ser man støvkornet bedre. Nå får jeg jo ikke sove i natt :nailbiting::smiley-angelic001Vis vedlegget 337053

Synes jeg skimter noe:wideyed::nailbiting:
 
Back
Topp