Søskenbrett med sete - erfaringer?

Mary84

Forelsket i forumet
Juligull2021
Noen her inne med erfaring med søskenbrett? Orker ikke tanken på søskenvogn, men storesøster er jo bare 1 år og 9 mnd så hun (les jeg) orker ikke gå så langt av gangen enda.

Har sett på søskenbrett med sete, noen som har erfaring med dette? Blir det irriterende å gå med vognen med tanke på at brettet tar litt av plassen der man setter føttene?
 
Vi har kjøpt søskenbrett med sete (sånn som ser ut som et sykkelsete), og vi er storfornøyd. Shopping og trilletur går såååå mye raskere når storesøster kan «sykle».

Jeg tenker ikke over at brettet er der, men mannen min sier det er litt irriterende å sparke borti det. Det er imidlertid plassert mot venstre, så hvis man går med beina mot høyre går man klar.
 
Vi har kjøpt søskenbrett med sete (sånn som ser ut som et sykkelsete), og vi er storfornøyd. Shopping og trilletur går såååå mye raskere når storesøster kan «sykle».

Jeg tenker ikke over at brettet er der, men mannen min sier det er litt irriterende å sparke borti det. Det er imidlertid plassert mot venstre, så hvis man går med beina mot høyre går man klar.
Ja, jeg tror vi bare må få kjøpt oss et sånt så snart som mulig. Kan ikke se for meg at vi får kommet oss så mye ut som vi vil uten dette og et vanlig ståbrett uten sete blir nok litt for tungt for «lille» storesøster. Da er det bare å finne ut av hvilket brett som kan passe til Emmaljunga nxt90 outdoor da :)
 
Noen her inne med erfaring med søskenbrett? Orker ikke tanken på søskenvogn, men storesøster er jo bare 1 år og 9 mnd så hun (les jeg) orker ikke gå så langt av gangen enda.

Har sett på søskenbrett med sete, noen som har erfaring med dette? Blir det irriterende å gå med vognen med tanke på at brettet tar litt av plassen der man setter føttene?
Litt irriterende, men det er mye mer irriterende med ståbrett! Min erfaring er iallefall at ståbrett fører til at barnet ikke orker og heller må på skuldrene. Så mitt tips er å kjøpe med sete, vi byttet ut vårt ståbrett ganske fort:p og ståbrettet er også i veien. Finnes et genialt universalt-brett :)
 
Litt irriterende, men det er mye mer irriterende med ståbrett! Min erfaring er iallefall at ståbrett fører til at barnet ikke orker og heller må på skuldrene. Så mitt tips er å kjøpe med sete, vi byttet ut vårt ståbrett ganske fort:p og ståbrettet er også i veien. Finnes et genialt universalt-brett :)
Hvilket endte dere opp med? Tipper jeg vil synes det er mindre irriterende enn mannen, som er 10 cm lenger enn meg :) Men det er mer irriterende å ikke få kommet oss noe sted :p
 
Vi har kjøpt brett med sete. Men får det liksom ikke helt til å funke. Går veldig bra så lenge vi kjører/triller fremover, men så snart jeg rygger med vognen tipper setet og guttungen :meh: kanskje jeg gjør noe feil?
 
Sniker.

Vi har 2 år og 3 mnd. mellom barna. Har Easyrider ståbrett med sete og det har fungert veldig fint! Det er litt i veien når man går men det er alle ståbrett. Jeg går bare litt på siden, så går det greit. Vi brukte sete en god stund, men bruker nå bare ståbrett av og til til/fra bhg.
https://www.jollyroom.no/barnevogner/barnevognstilbehor/stabrett/bumprider-stabrett-med-sete-gra
Vi hadde dette. Passet fint på babyjogger iallefall :) og følger med slik man kan klipse det opp når det ikke er i bruk.
Vi har også bumprider, bruker det både på Britax smile og en Simo vogn :)

Er de to jeg har sett på, prøver oss på en bumprider vi da i første omgang og håper det funker sånn passe :D
 
Det fulgte med ei reim som man kunne klipse i brettet! Du må ta av sittedelen for å gjøre det tror jeg :)

Takk får ta å lete litt! Har sikkert slengt den fra meg med papirene når jeg åpnet det:angelic:
 
Back
Topp