Søskenbrett eller søskenvogn

Babyinov16

Flørter med forumet
Heihei :)

Har en snuppelure som nettopp har fylt to år. Ville dere valgt søskenbrett eller søskenvogn? Er ikke alltid hun sover på dagtid, og er nok ikke lenge til hun er ferdig med det.

Takk for tips og innspill :)

Vår frøken fyller 2 i februar og vi kjøper ikke søskenvogn, men ståbrett med sete til. Hun holder på å slutte å sove om dagen nå også har vi et par triller om vi trenger vogn til ho. Men hun elsker å gå selv så er ikke ofte vi bruker vogna lenger nå uansett så her ville det blitt bortkastet med søskenvogn rett og slett :)

storesøster her er bare 15 mnd når mikro blir født (ca) og vi har ikke valgt slskenvogn. Hun er lite glad i å sitte stille, såhun skal som regel trille vogna selv om vi har den med, så vi har valgt å bruke hennes vogn til bagvogn igjen (emmaljunga edge duo) også har vi kjøpt ei city mini gt til henne når hun har behov for å trilles eller skal sove :)

Her er snuppa våres 3 år og 2 mnd så vi kjøper ikke inn ståbrett:-) Regner med det ikke går mer enn 2 mnd eller så før vi har bil og ikke trenger å gå til bhg:-)

Her er det 21 mnd i forskjell, og selv om hun er glad i å gå selv blir hun fort trøtt og klarer ikke gå langt. Så om vi skal ut på tur alle mann, trenger vi søskenvogn. Men trenger og vogn når hun er i barnehagen og jeg er hjemme med lillesøster. Så løsningen her ble bugaboo donkey som kan forlenges til søskenvogn og enkelt :P .

I tillegg så må jeg hente henne i barnehagen som er 15 min gåtur med barnehagenTror ikke hun ville stått stille så lenge på en søskenbrett. Hun er så gretten etter lang dag i barnehagen at det beste er å trille hjem.

Veldig fornøyd og sikker på vår valg iallefall :P

Plutten vil være ca 17 mnd når ny bebis kommer. Da er planen at han skal begynne i barnehage. Er spent på behovet for søskenvogn. Vi velger å vente med kjøp til behovet melder seg. Men ser for meg at henting av en 17 mnd gammel sliten og sulten gutt i barnehagen, kan bli mer slitsom uten en vogn å sette han i. Det er jo vinter også, mulig noen dager med snø..
Men det er jo så sykt dyrt! Og de baggene i søskenvogn er knøtt små. Med baby jogger byttet vi til sporsdelen da plutten var 5 mnd. Han var lang pg med vognpose ble det raskt trangt.

Vi har gått for søskenbrett til 2,5-åringen. Han er ikke noe særlig glad i å sitte i den store vognen uansett og er veldig flink til å gå selv når vi går tur :)

Back
Topp