Søskenbarn

Mini har en fetter på samboer sin side som er rundt 5 år (litt usikker nøyaktig. Bare møtt han én gang).

På min side har jeg bare småsøsken så håper dem venter en liten stund til da eldste er 17 og minste 10:stop

Jeg føler 3 barn er blitt så normalt selv om gjennomsnittlig er 1,7 :p

Legen min var bombesikker på at jeg kom til få tre barn, fordi det var visst forsket på sosiale grupper og at man trivdes bedre som 5 enn som 4. Mannen min og jeg begynte å tenke på bekjente, og veldig mange har faktisk tre barn/er tre søsken! Selv lo jeg til legen min og sa: "Da får neste runde være tvillinger, det her skal jeg ikke gjennom tre ganger" [emoji23]

Legen min var bombesikker på at jeg kom til få tre barn, fordi det var visst forsket på sosiale grupper og at man trivdes bedre som 5 enn som 4. Mannen min og jeg begynte å tenke på bekjente, og veldig mange har faktisk tre barn/er tre søsken! Selv lo jeg til legen min og sa: "Da får neste runde være tvillinger, det her skal jeg ikke gjennom tre ganger" [emoji23]
Haha. Begynner å bli normalt synes jeg :) lyst på tvillinger? :p

Haha. Begynner å bli normalt synes jeg :) lyst på tvillinger? :p

Overhodet ikke! Hahahaha [emoji23] Synes det er mye jobb med én baby jeg. Tenker med gru på hvordan det ville vært om den ene tvillingen vekket den andre og motsatt [emoji38]

Overhodet ikke! Hahahaha [emoji23] Synes det er mye jobb med én baby jeg. Tenker med gru på hvordan det ville vært om den ene tvillingen vekket den andre og motsatt [emoji38]
Haha ja. Amme begge da xD jeg må ærlig si at jeg har ønsket meg tvillinger xD

Ja min gutt har en hel hau [emoji14] på min side har han 9 søskenbarn og på faren sin side har han 13 søskenbarn [emoji85]

ett så langt og hun er 2 år ,men hun bor i Oslo og vi i Bodø,så de har ikke møtes ennå.Men blir spennende når de møtes til jul :).

Mine barn har 8 søskenbarn fra 12 år og nedover. Jeg har selv 4 barn fra 9 år og nedover, så det er veldig kjekt at alle er rundt samme aldersgruppe :)

Snuppa har ingen søskenbarn foreløpig, og 2 av tre tante/onkler er single, så blir nok en stund til ennå. Får se om ene svogeren overrasker, men han er minsten, så spørs :P

2, snart 3.
En som er tre år og en som dessverre er i himmelen, han ble bare 3 mnd. Og en som blir født i sommer :)

Back
Topp