Søskenbarn.... Og barn sammen

Herregud, verden er da større enn at vi må parre oss med vår egen familie!!!

det blir for nære slekt for min del

ORIGINAL: kattatilcato

ORIGINAL: Febbis

Sparer innmari mye penger på bryllupet da! [8D]

ORIGINAL: Asice

Barn mellom søskenbarn er ulovlig i Norge, ettersom at det regnes som innavl (evt hva det heter mellom mennesker)
Tremenninger er hakket bedre ja...

Hvor har du det fra?

Søskkenbarnet til mora mi er gift med søskenbarnet sitt.. Har 4-5 unga ilag...
Besteforeldra mine var og i slekt, huska ikkje kor nært (men hadde samme etternavn ivertfall[8D])
Har noken andre slektninga og som har funne seg noken i slekta

Hadde aldri funka for meg, men ka andre gjer er opp til dei[:D]
Sleppe jo bli kjent med så mange nye (f.eks sviger "monster"[8D][:D])

ORIGINAL: Febbis

ORIGINAL: prinsessemamma87

Det går veldig fint det. Perfekte og friske barn kan dem få også. Er ikke alle søskenbarn som vokser opp sammen som søskenbarn, og da har de ikke de følelsene for hverandre.
Det gjelder ikke meg altså, men noen som står meg veldig nære.

Jeg kjenner mange som ikke har noen tilknytning til sine søskenbarn og dermed heller ikke vet at de er det. På den måten skjønner jeg godt at man kan møte en og falle for den. Synes nå det er mange ting her i verden som er mye verre enn dette. Syke barn kan man nå få uansett, selv om sjansen for å få syke barn kan være noe større blant fettere og kusiner. Det er jo ikke akkurat som at det er et veldig vanlig fenomen her til lands, så så lenge det ikke tar av og blir et problem skal folk få gjøre hva de vil for meg...

ORIGINAL: Mari Høne

ORIGINAL: Asice

Barn mellom søskenbarn er ulovlig i Norge, ettersom at det regnes som innavl (evt hva det heter mellom mennesker)
Tremenninger er hakket bedre ja...

Hvor har du det fra?

Søskenbarn er det nærmeste som er lov, og som kan gifte seg og få barn uten at rettsapparatet eller staten blander seg inn i det. 
Nærmere slektskap (søsken, mor/far + Datter/sønn, Besteforeldre + barnebarn, tante/onkel + nevø/niese) karakteriseres som incest og er ulovlig.

Back
Topp