Søsken

Vita

Blir kjent med forumet
Har dere mye kontakt med søskenene deres?
Jeg har 2 eldre brødre, og en yngre søster..har god kontalt med den eldste broren min, men de 2 andre har jeg så og si ingen kontakt med...trist, men hadde jeg bestemt hadde det ikke vært sånn..han andre broren min har en noe rar kjæreste som ikke vil ha så mye kontakt med familien hans...og min søster og jeg går bare ikke sammen..skulle ønske det ikke var sånn...[:(]

har 3 eldre brødre. han ene har jeg en god del kontakt med, han andre har jeg noe kontakt med, veldig i perioder. og han eldste har jeg svært lite kontakt med.

En søster sm jeg har god kontakt mef.

En bror som jeg har noe, men ikke god kontakt med.

har bare en søster,heeeldigvis har vi god kontakt.kjempe glad i henne[:)][:)]

søstrene mine som er 20 og 21 år er bestevenninnene mine. brødrene mine er 14 og 16 år,de prater/møter minst 3-4 ganger i uka. søstra mi på 23 har jeg lite kontakt med.prater med hu på melding innimellom,men vi har ikke vokst opp. hun har samme far som meg,og ikke samme mor. hun har vokst med faren vår,det har ikke jeg. og hun for 70 mil unna meg...

Jeg har 3 andre søsken,1 storesøster og en lillesøster og en lillebror....Søstrene mine bor 30-40minutter unna så de ser jeg ikke daglig men vi ringer og sender meldig daglig og lillebroren min skal flytte ved siden av oss og bor 3min unna oss før han flytter så han ser jeg daglig!!!!Puss at han jobber sammen med samboer!!!!hehe:)Har også daglig kontakt med mine foreldre som bor rett oppi gata for oss!!!

[hr]Har to brødre.Har ett godt forhold til begge to [:D][:D]

Jeg har en søster. Jeg er veldig glad i henne. Men har akkurat funnet ut at hun liker meg ikke spesielt godt. Det var litt vondt. Men skjønner nå at vi kommer aldri til å få den kontakten jeg ønsker å ha med henne.

Har ei eldre søster å ei yngre søster.. har kjempe go kontakt me begge.... 

Back
Topp