Søsken

Hahaha, hva svarte dere 8-åringen på det? De tenker mye disse barna.
Svarte at ja det er sånn man lager babyer, og at det gjorde vi i senga en gang før påska. Hvorfor i senga, lurte han da på :smiley-ashamed004 Og hvorfor ikke når vi begge har hjemmekontor (som vi nesten aldri har samtidig):p Mine foreldre var veldig åpne for meg om sånt og jeg har fått et fint forhold til kropp og seksualitet, så forsøker å være åpen til mine barn også. Men noen grenser må man sette - i går mente 8-årigen at puppene mine var vulkaner og skulle leke med en bamse på de (luftig singlet pga. varmen), da sa jeg nei, jeg vil ha puppene mine i fred. Det er en merkelig alder, men er vel ikke mange år før alt sånt blir flaut:happy090 Gjør aldri sånt når det er andre folk tilstede da, noe er flaut ovenfor kompiser allerede

Når vi ventet nummer to så kjøpte vi en bok som heter i magen bor en baby. Den har mine elsket. Eldste var vel rundt 16 måneder når vi begynte å lese den. Men dette er jo 20 år siden så vet ikke om den boken eksisterer lenger :bag: kanskje på biblioteket
Vis vedlegget 460701
Fetteren til datteren min skal snart bli storebror og jeg så den boken da vi var hjemme hos dem i påsken. Den så ny ut, så vil tro den er i salg, men de kan jo ha kjøpt den brukt og.

Fetteren til datteren min skal snart bli storebror og jeg så den boken da vi var hjemme hos dem i påsken. Den så ny ut, så vil tro den er i salg, men de kan jo ha kjøpt den brukt og.
Den er tom på lager overalt hvor jeg har sjekket nå. Jeg har den enda, ikke det at mine leser den lenger men skal ta vare på den om vi skulle være så heldig å få to tette ❤️

:smiley-ashamed004 Svarte at ja det er sånn man lager babyer, og at det gjorde vi i senga en gang før påska. Hvorfor i senga, lurte han da på :smiley-ashamed004 Og hvorfor ikke når vi begge har hjemmekontor (som vi nesten aldri har samtidig):p Mine foreldre var veldig åpne for meg om sånt og jeg har fått et fint forhold til kropp og seksualitet, så forsøker å være åpen til mine barn også. Men noen grenser må man sette - i går mente 8-årigen at puppene mine var vulkaner og skulle leke med en bamse på de (luftig singlet pga. varmen), da sa jeg nei, jeg vil ha puppene mine i fred. Det er en merkelig alder, men er vel ikke mange år før alt sånt blir flaut:happy090 Gjør aldri sånt når det er andre folk tilstede da, noe er flaut ovenfor kompiser allerede
Haha, herlig! Elsker hjemmekontor-kommentaren, er jo et godt poeng :smiley-ashamed004

Her kommer storesøster til å være 21 år, når bebisen forhåpentlig kommer til januar :happy: :Heartred

Hun er på høyskole frem til 19. juli, hvilket gjør det veldig mye lettere å skjule det for henne.

Jeg vil ikke si det for tidlig og da kanskje skulle skuffe hende senere:(:Heartred

Her kommer storesøster til å være 21 år, når bebisen forhåpentlig kommer til januar :happy: :Heartred

Hun er på høyskole frem til 19. juli, hvilket gjør det veldig mye lettere å skjule det for henne.

Jeg vil ikke si det for tidlig og da kanskje skulle skuffe hende senere:(:Heartred
Gøy at vi er flere med stor aldersforskjell. Her er eldste 19 år. Har en på 17 og en på 14 også da. Mine ble veldig glad når de skulle få en lillesøster, og da spesielt hun eldste på 19 år. Jeg som trodde de skulle synes det var kleint. Så jeg gleder meg til å fortelle de det, men samtidig vil jeg skjule det ganske lenge sånn at de slipper lang ventetid og mer sorg. Her vil jeg omtrent ikke se de iløpet av juli... så da kan jeg skjule det til August kanskje...

Back
Topp