Søsken

Har en jente født i 2013, og en himmelgutt som ble født i februar i år.
Fra unnfangelsen av med himmelgutten vår, satt jeg med en fornemmelse om at det var en gutt inne i magen, men at jeg aldri skulle få bli en guttemamma, det viste seg å bli rett dessverre, er derfor skråsikker på at dette er en jente:dummy1:

Ja, jeg tror ikke jeg klarer å holde meg :rolleyes: Men tenker å vente til hvertfall 8+0. Kanskje :angelic: Tenker ellers kanskje nipt i Sverige. Vi gjorde det med førstemann. Hva med deg?

Skal forhøre meg med legen om jeg kan få en henvisning, fikk henvisning med frøkna, da jeg 2 mnd før jeg fant ut om hun, mistet en annen liten baby (MA i uke 12) fikk også henvisning første gang, da jeg ikke viste hvor langt jeg var på vei. Har hatt uregelmessig mens nå også, så kan hende hun henviser meg pga det :happy: om ikke bestiller vi privat, men venter til rundt uke 8 vi også :Heartred

Koselig å se flere med mange barn :) her blir det nr 6 om det går veien :) har barn født i 2009, 2014, 2016, 2018 og 2020 :) hvrofor så stort sprik mellom 1 og 2 er fordi vi måtte gjennom IVF. Prøvde før hun eldste var et år gammel. Så min nr 2 og 3 er IVF barn… så skjedde noe mirakel og kroppen ville alikevel. Så føler meg ekstremt beriket ❤️❤️❤️ Og alle er med samme mann :)

Dette blir nummer 2 for oss :D storesøster blir 3 i oktober. Gleder meg til å fortelle henne, men hun kommer til å fortelle alle så må vente til jeg er klar for at verden :p regner med det blir i uke 12 om alt ser bra ut så langt

Back
Topp