søsken vogn

Rønni

Glad i forumet
Nåken så skal ha søskenvogn??
Ka marke har dokken tenkt på, og kor gammal er storesøster/storebror?  

Me har lurt på om me ska ha ei.. men nå e jentå vår 3 år.. så hadde kun blitt brukt på handletur og laaange turar, som ferie etc...  Men er så usikker på om det er vits si hu er så stor..

når hun er så stor ville jeg kanskje satset på en phil og teds, så når hun vil gå selv, så trenger du ikke slite på en dobbel vogn.

Eller om hun er klar for sånnt brett etterhvert. Og så finnes det jo sånn slags sykkelsete som kan festes på.

Jepp. Blir nok søskenvogn her. Storesøster er 14 mnd da babyen kommer.. Har sett litt på tfk twinner twist duo og bugaboo donkey..

Jeg har kjøpt Easywalker Duo(kupp på Finn)

Storebror er 16 mnd og tenker at det blir greit med søskenvogn gjennom vinteren og frem til og med sommeren iallefall.

Storebror blir 2 år og 2 mnd når babyen kommer, vi har valgt å ikke ha søskenvogn. Kjøper heller ståbrett, og en billig liten trille til lange handleturer :) Da far forhåpentligvis blir med på handleturer på Helg og etter jobb og bhg :)

Storesøster blir 2 år og 1 måned når lillebror/søster kommer. Vi har kjøpt en brukt Carena Double Swing med bag. Vi betalte kun 1500 for den. Hadde vi ikke funnet denne så billig, så hadde vi nok mest sannsynlig endt opp uten.

er masse tvillingvogner for rett over 1000-lappen på finn, så det er absolutt verdt det tenker jeg da. Vår nærmer seg 6år, men har likevel et ståbrett til ene vognen. Er jo greit å ha på lange turer.

Ja me fant ei til unda 1000 med softbag så då e d kje så farlig Om den blir lite brukt.. Søster mi har tvillinger så hu då får hu overta Den:p greit å ha ei hos oss og:-)

Jeg hadde søskenvogn da nummer to kom (er 1 år og 9 mnd mellom de) Er en del alene pga jobben til mannen. Brukte den ganske lenge også. Var så deilig i helgene og putte de i vognen og trille på lange turer, der de satt litt i vogn og gikk litt og ikke minst trille eldstemann til bhg med.  Men nå er vi veldig glade i å gå på tur da.

Her blir storesøster 2 1/2 år når lillebror/lillesøster kommer, så vi har kjøpt søsken vogn. Vi har kjøpt Phil and Teds clasic med søsken sete. Kunne aldri tenkt meg en bred søskenvogn (blir så kronglete å komme seg inn på kaffeer og butikker) så derfor falt valget på phil and teds siden den er like "smal" som en enkel vogn.

Back
Topp