Søsken til Jenny

Julilykke-17

Forumet er livet
Julibaluba 2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Trenger navnetips til lillebrøster som ventes i mars, kommende storesøster heter Jenny. Jeg liker litt gamle navn, men alle favorittene (Astrid, Ingrid, Sverre, Jakob, Johannes, Olav, Magnus) er opptatt, eller kan av ulike grunner ikke brukes. Er åpen for navn som ikke er oldeforeldregenerasjon også, men de må klinge godt med storesøster.
 
Hmm, Lars, Odd ? Kan flere navn være aktuelt?
 
Anna, Ingvild, Eva, Ada, Lilly, Matilde, Olivia, Maja, Ella, Johanne.

Anton, Henrik, Fredrik, Herman, Eivind, Lasse, Øystein, Aksel.
 
Henrik, Alfred, Sigurd, Albert. Noen av mine favoritter til en eventuell fremtidig lillebror.
 
Henrik, Alfred, Sigurd, Albert. Noen av mine favoritter til en eventuell fremtidig lillebror.
Mange flotte alternativer her, og dessverre er det kun Sigurd av disse som ikke allerede er i bruk blant nærmeste familie eller venner:hungover: Sigurd heter forøvrig hunden som bor innerst i gata vår, så jeg tror vi må utelukke det også:hilarious:Jeg synes det er knallvanskelig å finne navn, siden alle de jeg liker enten er topp 10 eller opptatt.
 
Jenny og Ingvild
Jenny og Else
Jenny og Åse
Jenny og Oda
Jenny og Ragnhild
Jenny og Hilde
Jenny og Inger
Jenny og Solveig
Jenny og Fride
Jenny og Beate
Jenny og Helene

Jenny og Åge
Jenny og Ola/Olav
Jenny og Vegard
Jenny og Håvard
Jenny og Jørgen
Jenny og Anders
Jenny og Andreas
Jenny og Tor
Jenny og Jon
Jenny og Morten
 
Jonas
Gunnar
Jostein
Anton
Kornelius

Johanne
Marie
Aletta
Anna
Ragna
 
Nilla er ett navn som slo meg. Er nok mer fra tipp topp oldeforeldre generasjonen. Men veldig fint navn som passer med Jenny
 
Otilie
Ada
Josefine
Emine
Hedvig
Hansine
Even
Henrik
Trygve
Iver
Håkon
 
Ei jeg kjenner har Jenny! Søsknene heter Lindy og Nicolay. :)
 
Albert, Ludvik/Ludvig, Alfred. Signe :)
Søskenbarnet heter Albert, tanta heter Signe, og svigerfar heter Alfred:hilarious: men det er veldig fine navn da! Ludvig står øverst på ei nær venninnes liste, så det tør jeg ikke stjele.
 
Back
Topp