Søsken på UL

S-mamma

Gift med forumet
Hei,
vi skal på første og ordinære UL om noen uker, har lyst å ha med storesøster på 5 1/2 år, hva tenker dere om dette? Noen erfaringer? Regner jo med at om alt ikke er som det skal, så skånes barna for det??

Skal dere/har dere hatt med barna på UL?

Ingen erfaringer. Men i innkallingsbrevet fra sykehuset her står det at det ikke er ønskelig at barn er med fordi de vil ha fred til å gjøre jobben sin (skrevet på en mer diplomatisk måte i brevet, såklart).

Har ingen erfaring med det desverre. Men det står i brevet jeg også fikk at det ikke er ønskelig å ha med søsken på oul.
Storebrødrene her skal ikke være med.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg hadde tenkt til å ta med storesøster på 4 men droppet det iom at hadde vært dumt å ha med henne om noe var galt. Skal uansett på minimum 3 til så tenker å ta henne med en gang da

Hei,
vi skal på første og ordinære UL om noen uker, har lyst å ha med storesøster på 5 1/2 år, hva tenker dere om dette? Noen erfaringer? Regner jo med at om alt ikke er som det skal, så skånes barna for det??

Skal dere/har dere hatt med barna på UL?
I vår brev står det at det ikke er anledning til å ta med søsken. Du bør nok ikke det på oul. Bedre om du evt bestiller en privat ul senere for å vise søsken når du vet at alt er undersøkt.

Ingen erfaringer. Men i innkallingsbrevet fra sykehuset her står det at det ikke er ønskelig at barn er med fordi de vil ha fred til å gjøre jobben sin (skrevet på en mer diplomatisk måte i brevet, såklart).
Samme her:)

Vi hadde med storesøster på 5 da vi skulle på ultralyd for 8 år siden. MEN da var også min mamma med, de satt på gangen mens mannen og jeg var inne, og da alt var bra m lillebror i magen, ble de hentet inn og fikk se på siste del samt når det ble skrevet ut bilder - og storesøster fikk egne bilder. Var veldig fin opplevelse for alle sammen :)

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Back
Topp