Søsken krangling

nussnøff

Gift med forumet
VIP
Her har vi 2 stykker som krangler hele tiden. Er så møkk lei av å gå å megle mellom de hele tiden. Er det bedre å la de ordne opp seg imellom uten innblanding fra meg? Eller skal jeg forsette å leke fredsmegler?

De er 4 og 2,5

mine 2 eldste er nå 9 og (strax) 11 årog de har krangler og sloss fra minste var 6mnd. Har gitt opp for lenge siden jeg. de går overhode ikke sammen.[X(]
håper bare ikke Linus og lillebror/søster blir på samme viset[&o]

Var inne på foreldre og barn å leste litt nå, og der stod det at man ikke skulle gå imellom så lenge de ikke terroriserte eller skadet hverandre. Så da får jeg prøve å backe ut litt.

ORIGINAL: theojora

her krangler de to eldste på 4år og snart 2 år ganske mye.... men jeg tror det som oftest går ut på at minste ikke skjønner greia med samlek enda og derfor ser påstoresøster som en pest og en plage som skal blande seg og derfor dæljer hun til henne og henger seg i håret hennes osv og da er det i gang....

høres kjent ut ja......

jeg og broren min krangla myyye som små, ga seg rundt 10 års alder. de prøvde masse for å få oss til å slutte. men er gode venner i dag. vet ikke om det var så oppmuntrende, men for noen så er det bare sånn...

Back
Topp