Søsken gave

lene89

Glad i forumet
Skal dere kjøpe storesøster/bror gave til når babyen kommer? Har tenkt litt på det men vet ikke hva det skal være..

Jeg har bestilt Maileg musefamilie med foreldre storesøster og lillbror. For å symbolisere familien vår. Hun er 2,5 år :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Jeg har tenkt til det. Storesøster er 5 år, så tenker å kjøpe barbi eller en dukke.. Vanskelig altså

Ja, er det som er planen, men aner ikke hva jeg skal kjøpe:-/ Så jeg følger med her, kanskje det kommer noen gode tips:-)

Ja, blir nok noe. Usikker på hva. Hun er 4 år :)

Mi blir 5 i sommer.har masse dukker og dukketing men kanskje et bilsete eller noe til "babyen" hennes

Ja har bare ikke kommet så langt enda....
Spørs om jeg ikke må sende pappaen på shopping:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Min blir 3 år i mai, og vi har kjøpt Lego til han, den minste typen :)

Vår si blir 4 i juli, he veldi masse dukke og utstyr til den men kansje Ej bilstol å noke nye dukke kle til babyen hinna ikke e så dumt:) men Ej he da også en bonus sønn på snart 11, noke tips så oss kan kjøpe til han??

Tenkte pappaen kunne ta de med (snart 4 +6 år) på lekebutikken slik at de kan velge seg en ting hver. Vet de synes det er veldig stas å dra til lekebutikken;)

Jeg har egentlig kjøpt allerede til hun (hun får det ikke før lillebror har kommet) Hun skal få Tingeling-sengesett og en drikkeflaske det står storesøster på:) Hun elsker Tingeling og synes at det et utrolig stas at hun snart er storesøster:D

Eg skal kjøpe et sengesett han ønsker seg. Og så har eg bestillt et par sko han kommer til å juble av når han får.. (viss de snart kjeme i posten.. ) så tenkte eg at pappan og han kunne dra innom senteret å spise softis( det er deira "ting" som de gjør ofte uten meg) og kjøpe en ting på leke butikken når de skal hente oss på sjukehuset :) :) han er 3.5:)

Eg skal kjøpe et sengesett han ønsker seg. Og så har eg bestillt et par sko han kommer til å juble av når han får.. (viss de snart kjeme i posten.. ) så tenkte eg at pappan og han kunne dra innom senteret å spise softis( det er deira "ting" som de gjør ofte uten meg) og kjøpe en ting på leke butikken når de skal hente oss på sjukehuset :) :) han er 3.5:)

Trur ikke vi kjøper noe spesielt som hun får pga at lillesøster har kommet. Men regner med det blir litt ekstra kos på henne når hun er hjemme med pappan sin. Kafeturer og sikkert en liten tur på leke butikken. Hun har bursdag to uker etter termin, så blir liksom nok penger brukt.

Har forsåvidt handla på Ebay her om dagen. Skulle handle til lillesøster, men endte opp med bare ting til storesøster. Kanskje spare noe av det.

Kjøper ikke noe ekstra til mine... Eldste har 7årsdag neste mandag og t nok en del oppmerksomhet da og minste på 5,5år synes det er nok å bli storebror :)

Storebror fikk en monster-truck i fargerik plast. Han ble kjempeglad. :)

Back
Topp