Sørumsand?

BitiLiten

❤️ mamma til 2 maiskatter ❤️
♡ Maibarna ♡
noen fra Sørumsand, eller område her? Har sett på hus, og vurder å flytte ut dit. Har hørt mye bra, men kjenner ingen der. Noen som har input? Barnehage kø, trygt og godt? Enkelt med buss og tog?

Jeg bor 15 min fra og kjenner fler der.. Det er gode togforbindelser der, men mye kø på Fetveien til og fra jobb.. Bhg vet jeg lite om der :)

kan jo unngå jo ofte unngå fettveien hvis man bruker motorveien da ;)
er jo tog og buss forbinnelser og kort vei til lillestrøm spørs jo hvor langt inn mann bor da ;)
bor ikke så langt unna lillestrøm selv ;)

Jeg bor i Sørum kommune. Liker meg veldig godt her. Det er landlig og likevel enkelt å komme seg inn til byen med toget. :) Jeg har dessverre ingen anelse om hvordan det med barnehagekøene i kommunen.
Det er nok ikke vanlig å kjøre Fetveien, ihvertfall ikke dersom man bor i Sørumsand. Det er jo bedre å ta E6 inn og ut til Oslo/Lillestrøm. Velkommen hit, hvis det skulle bli slik! :)

Da flytter til Sørumsand i mars :) Ut av en liten Oslo leilighet og inn i stooor enebolig. Gleder meg sååå mye, og krysser nå fingrene for at det ikke blir mye ventetid på barnehageplass :D

så koselig :) kan ha et lite treff i lillestrøm til sommeren da :) siden de viser seg at vi er flere :)

Det kan vi gjøre ja. :)

Da flytter til Sørumsand i mars :) Ut av en liten Oslo leilighet og inn i stooor enebolig. Gleder meg sååå mye, og krysser nå fingrene for at det ikke blir mye ventetid på barnehageplass :D

Har du/dikka kjøpt hus?
Har ei vennine frå feb14 som bur der, virkar som ho trives bra :)

Har du/dikka kjøpt hus?
Har ei vennine frå feb14 som bur der, virkar som ho trives bra :)
Ja vi har nettopp kjøpt oss hus der. Litt skremmende å flytte ut av byen, men gleder meg så urolig masse til å flytte ut av blokk og inn i et stort hus :-D virker dom et veldig hyggelig og rolig område.

Back
Topp