Sørum/Ullensaker/Skedsmo/Fet

Gåte

Betatt av forumet
Hei hei jenter!!
 
Vi har akkurat flyttet til Sørum kommune...og her kjenner jeg stort sett INGEN [:-] [:-]
Er det noen av dere som er hærifra eller kommunene rundt? Det hadde vært veldig koselig å bli kjennt med noen [:)] 
 
Hei hei [:)]
 
Jeg er fra Lillestrøm[:)] Koselig å bli kjent med flere herfra [:)]
 
Forhåpentlivis bor vi der på et småbruk om 1 1/2 år til [8D][:D]
 
ORIGINAL: KathMor

Forhåpentlivis bor vi der på et småbruk om 1 1/2 år til [8D][:D]

 
Hvor hvor?? så gøy [:D][:D] Vi vurderer og småbruk om dagen. hehee[:D]
 
Lillestrøm er jo bare en kjapp tur i bilen, og det sammer er det egentlig til Nes [:D] Vi Leier et hus på Asak hestesenter, det ligger ca 5 minutter utenfor Lørenfallet.
 
Det hadde jo vært veldig koselig å få i stand et lite treff for oss som bor i området [:D] Hva sier dere til det? [:)]
 
Jeg bor heller ikke så langt unna, rett over Nes grensa mot Skarnes....ca 15 min fra Årnes. Bodd på Årnes før, ser du er derfra TSO?

Koselig med treff!
 
Vi kunne jo prøvd å få til et treff i løpet av neste uke?
Noen forslag til dag og sted? Jessheim storsenter kanskje?...har forelska meg litt i cafè`en der, hehe [:)][:D]
 
ORIGINAL: Gåte

Vi kunne jo prøvd å få til et treff i løpet av neste uke?
Noen forslag til dag og sted? Jessheim storsenter kanskje?...har forelska meg litt i cafè`en der, hehe [:)][:D]

 
Sambo er fra Nes og min familie ved jessheim. Er ikke så langt fra meg til Jessheim stor senter. Mange tur muligheter der og. Så jeg er klart med på treff! [:D][:D]
Neste uke dere??
 
ORIGINAL: Lilletulla

Jeg bor i eidsvoll 15min unna jessheim så hvis dere skal ha det på jessheim vil jeg også bli  med [:D]

 
Jaa, så gøy![:D][:D]
 
Neste uke høres bra ut!! [:D]
Da sier vi Jessheim storsenter?...Da finner jeg værtfall frem, er ikke blitt så veldig kjennt i området enda [:)]
 
Passer onsdag??
 
Hvem bli med?
-Gåte
-Carrie86 (Skjønner det slik at du hiver deg med? [:D])
-Lilletulla??
-Solgave82??
-Tso??
 
Flere jo bedre! Kom igjen da, det blir så kos atte [;)][:D]
 
ORIGINAL: Gåte

Neste uke høres bra ut!! [:D]
Da sier vi Jessheim storsenter?...Da finner jeg værtfall frem, er ikke blitt så veldig kjennt i området enda [:)]

Passer onsdag??

Hvem bli med?
-Gåte
-Carrie86 (Skjønner det slik at du hiver deg med? [:D])
-Lilletulla??
-Solgave82??
-Tso??

Flere jo bedre! Kom igjen da, det blir så kos atte [;)][:D]

 
Onsdag passer [:)][:)]
 
Onsdag kan jeg ikke....tirsdag eller fredag kanskje? Hvis onsdag er best for dere andre, så prøver jeg bli med på neste treff[:)]
 
ORIGINAL: Solgave82

Jeg bor heller ikke så langt unna, rett over Nes grensa mot Skarnes....ca 15 min fra Årnes. Bodd på Årnes før, ser du er derfra TSO?

Koselig med treff!


Du gikk ikke tilfeldigvis på Udnes barneskole? Synes det er noe kjent med deg. [:D] Tror du gikk i klassen over meg hvis ikke jeg husker helt feil! [:)]
 
Rapport
ORIGINAL: Gåte

Neste uke høres bra ut!! [:D]
Da sier vi Jessheim storsenter?...Da finner jeg værtfall frem, er ikke blitt så veldig kjennt i området enda [:)]

Passer onsdag??

Hvem bli med?
-Gåte
-Carrie86 (Skjønner det slik at du hiver deg med? [:D])
-Lilletulla??
-Solgave82??
-Tso??

Flere jo bedre! Kom igjen da, det blir så kos atte [;)][:D]


Jeg vil gjerne være med, men kan ikke Onsdag! Så blir gjerne med neste gang, hvis dere velger Onsdag! [:)]
 
Tirsdag går også bra for meg [:D] Fredag får vi besøk, så da kan jeg ikke...
 
Carrie86 passer tirsdag neste uke for deg?
 
ORIGINAL: Gåte

Tirsdag går også bra for meg [:D] Fredag får vi besøk, så da kan jeg ikke...

Carrie86 passer tirsdag neste uke for deg?

 
Ja, tirsdag passer her og. Tirsdag på jessheim Storsenter? Møtes på en kafe?
 
TSO: Jeg gikk på Udnes ja! Da vet jeg helt sikkert hvem du er da?! Litt nysgjerrig nå...[:)]

Tirsdag på Jessheim er fint:) Mange fine kaféer der da..Jordbærpikene kanskje? Er vel ganske grei plass til vogner trur jeg..eller så er det jo mange andre koselige, men husker ikke navn[8D]
 
ORIGINAL: Solgave82

TSO: Jeg gikk på Udnes ja! Da vet jeg helt sikkert hvem du er da?! Litt nysgjerrig nå...[:)]

Tirsdag på Jessheim er fint:) Mange fine kaféer der da..Jordbærpikene kanskje? Er vel ganske grei plass til vogner trur jeg..eller så er det jo mange andre koselige, men husker ikke navn[8D]

 
Tror det er ganske grei plass der, om jeg ikke husker feil. [:)][:)]
 
Back
Topp