Sørlandspiger

• Trådstarter Trådstarter Fru Fortuna
  • Opprettet Opprettet
F

Fru Fortuna

Guest
Noen som har vært eller kjenner noen som har vært på røntgensenteret i Kristiansand i det siste og hatt 3D ultralyd?
Jeg var der for halvannet år siden da de nettopp hadde fått den nye maskinen, og det ble IKKE bra! Men hvis de har blitt flinke siden sist så stiller saken seg annerledes[;)]

Ikke jeg, men lurer på mye det koster??

Jeg var der også for halvannet år siden, like etter de starta opp..Var jo skandaledårlig da! Men vi fikk første time gratis, fordi de ikke klarte å få noen fine bilder. Neste time fikk vi halvert prisen fordi bildene ble så dårlig. Betalte 500 kr for 2 timer, drøssevis med bilder og videosnutter- men 90% var av dårlig kvalitet!!
Har hørt noen som har vært der de siste mnd at det har vært ganske bra- mye bedre enn da de akkurat hadde starta opp hvertfall!

ca 1,5 år siden jeg også var der.

Minien min lå ikke rolig så vi fikk bare 3-4 bilder så vi betalte bare halvparten (450kr) og fikk tilbud om å komme tilbake til samme prisen.

Men vi var veldig fornøyde med bildene vi fikk
Kjempefine og klare bilder, kunne "kjenne henne igjen" da hun ble født

MLS: det koster 1000 kr for en konsultasjon på 60 minutter.
Hele opplegget blir presentert på en så mye bedre måte på nettsiden deres nå, og jeg ser de har fått en ny ansatt som skal drive med dette. Så det bør jo være fryktelig mye bedre enn for halvannet år siden. Eneste er at de var flinke til å gi rabatterte priser da det ikke ble så supre bilder, tror ikke jeg har hørt om noen enda som har betalt full pris av de som var der rundt tiden jeg var[:D]

Back
Topp