Så på en annen tråd at det er et par sørlandsdamer her. Hvor på Sørlandet bor dere? =)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor bor du da ?Så på en annen tråd at det er et par sørlandsdamer her. Hvor på Sørlandet bor dere? =)
Hehe antagelig ikke jeg blir bodde i Lyngdal Før , og var ofte i Farsund hos min søster men nå har vi begge flytter ..Farsund håpte det var noen herfra denne gangen, men tror ikle damene her har oppdaget babyverden.
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Sniker fra januar bor også i MandalMandal
Sniker fra januar bor også i Mandal
Jeg har termin14/1, men blir planlagt keisersnitt 5/1 og du?Sniker fra januar jeg også, når har du termin linnooooo?
Termin 4/1, men mulig igangsetting om 2 uker. Er litt usikker på hva jeg skal gjøre siden jeg har er valg:/Jeg har termin14/1, men blir planlagt keisersnitt 5/1 og du?
Spennende! Blir kanskje desemberbaby på deg daTermin 4/1, men mulig igangsetting om 2 uker. Er litt usikker på hva jeg skal gjøre siden jeg har er valg:/
Hvorfor mulig igangsetting?Termin 4/1, men mulig igangsetting om 2 uker. Er litt usikker på hva jeg skal gjøre siden jeg har er valg:/
Svangerskapskløe, ekstremt lite søvn, vanskelig svangerskap generelt...Hvorfor mulig igangsetting?