sørlands treff..

Alvepike

Elsker forumet
Er det noen sørlandsjenter som er intressert i treff?? Jeg leste nettopp artikkelen om stavangerjentene og det så bare såååå gøy ut

jeg tror ikke jeg tørr treffe deg :p

litt-anonym skrev:

tøysejente emoticon

Alvepike skrev:

litt-anonym skrev:

tøysejente emoticon

var ikke overtrøtt jeg i går nei :P

Men hadde vært veldig koselig å treffe deg igjen.. Em hadde sikkert synes det var gøy og leke med S også.. og Maddie hadde nok likt å dilte etter de..

Ja, men vi må få med noen flere, er det INGEN sørlandsjenter her???

Vet ikke men har ei venninne til som skal ha i januar men tror ikke hun er her inne...

har forresten vært på treff før da jeg fikk Maddie, men da slo vi oss sammen med måneden før og måneden etter...

jeg er fra Sørlandet, er med på treff jeg:) vi bør høre med des og feb også eller ? Er mest inne på facegruppa jeg da. Har spurt om det er noen fra Sørlandet der men.

Opp. opp opp opp

Katala skrev:
Heihei !

Er også sørlandsjente og er gjerne med på treff

flott emoticon

Alvepike skrev:

Katala skrev:
Heihei !

flott emoticon

høre me des/feb og?

litt-anonym skrev:

Alvepike skrev:

Katala skrev:
Heihei !

flott emoticon

høre me des/feb og?

gjerne, hvis noen gidder

er du gidda løs frøken??
hehe, kan høre jeg om noen er intressert, men kanskje like greit å finne en dag/dato + sted og klokkeslett og si hei, vi skal treffes der klokka da, er det noen som vil være med kom kom kom :p

hm... helg eller hverdag???

Alvepike skrev:

Kunne kanskje vært koslig å ut å spist en kveld. Det har i hvertfall jeg vært med på før...
Jeg jobber jo så jeg kan ikke på dagen hvertfall, og helgene føler jeg er litt familie dager...

litt-anonym skrev:

Alvepike skrev:

Kunne kanskje vært koslig å ut å spist en kveld. Det har i hvertfall jeg vært med på før...
Jeg jobber jo så jeg kan ikke på dagen hvertfall, og helgene føler jeg er litt familie dager...

Jeg har ikke lappen så  det blir litt vanskelig for meg da... hva med en vanlig ettermiddag feks?

Alvepike skrev:

litt-anonym skrev:

Alvepike skrev:

Jeg har ikke lappen så  det blir litt vanskelig for meg da... hva med en vanlig ettermiddag feks?

jeg har både lappen og bil så kan hente deg jeg.. Er i grunn ett fett for meg :)

Hei! Jeg er fra Arendal og synes det hadde vært veldig koselig å bli med på et treff! Har dere bestemt dato/sted for et møte? :)

Back
Topp