Sørlands treff:)

vet trone, jeg får å kansje med meg ei. men jeg mente hærfra liksom...
:(
hmmmmmm.. jaja vi får kose oss alene da:'(

Dytter[:D]

jeg har veldig lyst og bli med hvis jeg kan klare og få time til dyrlegen med hunden min litt seint den dagen. Det er jo typisk den eneste dagen hvor samboeren er hjemme og kan ha rinya mens jeg tar hunden til dyrlegen. men jeg skal i allefall prøve å få time til han litt seint i allefall [:)]

Crispus; Vi vet du ikke forsvinner uten at det er noe spes! :) :) Og vi er her når du kommer tilbake igjen! :) klem!!

Rinya; Jaaa, prøv på det!! Men si i fra til Rinya at de ikke kan ligge å flørte sånn til torsdag, for dama til Fredrik kommer jo, hi hi hi!!

*dytt* er det virkelig bare meg å trone som kan komme?????

hmmmmmm har svigersønnen min noen på si trone????

haha.. ok.. lov å prøve:P

tror heller ikke det:p tror ikke han tørr.. å han er vell blitt godt opplært av moren til å ikke gjøre slik hahahah

Han er og skal videre bli opplært til å behandle kvinnfolk skikkelig ja!! Tro meg!! heheh!!!

Menne..... Hvem kommer egentlig til torsdag da? Vi to? Kanskje Rinya.

Klarte dessverre ikke å få time til hunden min seinere enn 1400 så da blir det for lite tid siden det er en del kjøring og sånt [:(] håper det passer bedre neste gang da.

Må si jeg synes det er litt urettferdig at Rinya får all skyld for flørtinga, fredrik er jo ikke helt uskyldig han heller [:D] Han er jo ganske så flink til å sjarmere jentene. [:D]

Back
Topp