Sørlands treff:)

beybin88

Glad i forumet
VIP
Hei sørlands jenter. Meg og min gode venn Trone satt just å pratet om at det hadde vært så utrolig koselig å ha ett treff på sørlandsenteret igjen.

så vi valgte å ta det allerede neste uke. så slipper vi at det er 20 som sier ja til å komme så er det bare 4 som kommer. det er da nå folk vet om di har tid eller ikke.

håper flest mulig kan komme:)

Torsdag 15. april. kl 11.00 på peppes sørlandsenteret.

Dette er de som har sakt de skal komme:
foreldre-   Barn
Beybin88- Anne matilde
Trone- fredrik
"venn av trone"(?)
"venn av beybin88"(?)

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Fredrik og jeg kommer!! You bet!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
Og denne gangen skal jeg bestille mat med en gang, ellers blir det som de andre gangene at jeg kommer på det i det jeg skal gå, ha ha ha!!!

*dytte*

Jeg vil gjerne komme[:D] Er det greit om ei som fikk i oktober blir med? [:D]

ORIGINAL: renathemor

Hey Renathe!! :)
Ja seff kan hun det! Bare koselig det! [:)][:)][:)]

Hm, kanskje! men det kommer ann på om jeg har fått kjøpt meg trille, ooog om jeg finner noen å sitte på me!!! :)

Snakker me scrappycat (Kine) idag. :D

ORIGINAL: Trone

ORIGINAL: renathemor

Hey Renathe!! :)
Ja seff kan hun det! Bare koselig det! [:)][:)][:)]

Supert [:D][:D]

kommer IKKE. :P

har idag erfart for ørtende gang at jeg ikke kan ta han me meg for mye og for lenge enda.. han blir stressa å får ikke roa seg til å sove.. :(

ORIGINAL: krogenbaby

kommer IKKE. :P

har idag erfart for ørtende gang at jeg ikke kan ta han me meg for mye og for lenge enda.. han blir stressa å får ikke roa seg til å sove.. :(

det var trist:( hmmm vi får ta det i grimstad neste gang da så kansje du har en liten mulighet til å komme...

hadde eg bodd nærmere så ville eg o ha kommet. men litt vel langt. kosa dokke masse og håper mongen vil.

dytter på denne eg

Snill du er som hjelper å dytte Karmøy! Hadde vært koselig å truffet deg:) Skal du på landstreffet forresten? :) :)

Beybin, skriver du opp ei venninne av meg i tråden her oppe? Bare sett ett spørsmålstegn bak henne tilfelle hun ikke har bil alikevel den dagen.

Åhh... Austegdingene svikter altså!! he he he!! Ikke alle da, hehe!!
Men vi sees nok på ett treff om ikke så lenge! :)

Hvordan går det med Vildemor nå da? :)

Vi kommer heller ikke alikevel [:'(], men vi er gjerne med neste gang[;)]

dytt

Litt langt å dra[:(]

blir det bare meg å trone??????????????????? eller har jeg glemt å få med noen?????

Back
Topp