Søren, nå har omgangssyken tatt meg også.. :(

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Blæh!

Storebror hadde det i helga og var hjemme mandag, så jeg hadde håpa jeg skulle klare meg unna denne gangen siden jeg ikke hadde fått det enda..

Men så feil kan man ta rett og slett. Tidligere i dag har jeg vært løs i magen, men nå i sted så spydde jeg og.. Så dette blir moro..

Og så mannen som skal bort med jobben fra i morgen til lørdag ettermiddag da gitt.. (eller, han sier han blir hjemme hvis jeg fortsatt er dårlig i morgen, for er ikke lett å være hjemme med to barn alene hvis jeg spyr og flyr på do..)

Jeg bare hååper jeg ikke mister melka nå da, har skjønt at det fort kan skje under omgangssyken.. Så får passe på å drikke godt iallefall.. OG amme ofte..

Er typisk da, at når vi endelig har fått dreisen på amminga igjen og det har blitt bra med melk igjen, så skjer dette..

Huff da. Håper det går fort over, å at du ikke mister melka! Masse god bedring til deg.

æsj, så kjedelig. Synes omgangssyke er den absolutte "hverdagssykdommen" :(

Som du sier får du passe på å få i deg nok veske. Håper du blir raskt frisk og at det ikke ødelegger for ammingen.

ååååå nei:-/ god bedring og bli fort frisk, vil se deg på tirsdag :)

Uff, god bedring!! Jeg hadde det selv forrige helg, helt forferdelig. Iallefall når det er små og store barn å ta seg av i tillegg. Håper melka berger, ekstra kjedelig om det blir tull der igjen. Det gikk bra her iallefall.

Takk takk!

Heldigvis ble det med gårdagen! Ble to spyrunder i går kveld, men i dag har jeg vært frisk igjen. All mat har holdt seg nede, og magen kjennes fin igjen. Heldigvis!

Var godt det ikke ble lengre altså. Og det virker som om melka har holdt seg. Mulig litt mindre, men det prøver jeg å fikse nå med ammete med maltekstrakt oppi ;-)

Så jeg har sendt samboer avsted med jobben og tar med meg begge ungene til mamma i morgen. (hun ville gjerne ha besøk likevel, for hun jobber i bhg der samme runden har gått likevel. Så ble hun syk så hadde hun blitt det uansett mente hun)

LiljeBlomst skrev:
ååååå nei:-/ god bedring og bli fort frisk, vil se deg på tirsdag :)

Jeg vil også treffe dere på tirsdag! Har vært en stusselig uke det her, har omtrent ikke sett en sjel

(eller, var innom jobben en tur på onsdag da. Fikk den nydeligste strikkede kjolen jeg har sett noen gang. Kanskje jeg skal pynte Kamilla på tirsdag )

Back
Topp