Ikke hatt skikkelig eksem utbrudd siden rett etter jeg fødte første.. Nå er hele hode bunnen full i vonde prikker :/ æsj altså..ikke hjelper spesial sjampoen heller :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra at den tok det daJeg har fått no eksem på innsiden av albuen! Aldri hatt før i hele mitt liv.. Ble borte etter to dager med Mary Kay sin fete krem som egentlig er i det "silke hender" settetden er fantastisk
men kanskje ikke til hodebunnen ...
![]()
Atopisk... Men dette er bare hode bunnen så er litt skeptisk på om det er det.
De er liksom ikke røde heller. Det er små prikker bare ( hudfargede) som klør og svir. Tenkte kansje det var en sjampo jeg reagerte på for pleier alltid å hjelpe når jeg bytter men nå vill det ikke gi seg :/
Er ikke slik at jeg klør meg ihjel heldivisklarer fint å la være å klø då mye
![]()
Takk for tipsVil anbefale deg å prøve fungoral eller selsun sjampo og se om det hjelper![]()
Ikke hatt skikkelig eksem utbrudd siden rett etter jeg fødte første.. Nå er hele hode bunnen full i vonde prikker :/ æsj altså..ikke hjelper spesial sjampoen heller :/
Bruker en jeg fikk hos frisør nåGå til en frisør og be hun/han se på hodebunnen din.
Finnes en salong med merket Hårologi i nærheten er dette en av de absolutt beste produktene for håret. Alternativt har Kerastase hodebunn produkter som kan være verdt å prøve.
Har du sebore eller f eks psoriasis er ikke dette noe en frisørshampo kan gjøre noe med.
Men en frisør har sett mange mange hodebunner og vil kunne gjøre en konsultasjon og gi deg absolutt neste veiledning. Om det så er å råde deg til å gå til legen.
Apoteket har muligens gode produkter. Men de er ikke utdannet til å analysere en hodebunn. .
Bare tips![]()
Hilsen frisør-mamma