Søren altså :(

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Har drømt om reker i lange tider å fikk omsider sambo med på å ha det i kveld. Men så fikk vi ikke inn på jobb å hele kommunen har ikke en eneste reke :o

Jaja jeg får trøste med med lasagnen vi skal ha til middag da tenkte jeg.

Sambo har spurt 100 ganger om hva vi skulle ha å siden han er tidligere hjemme enn meg spurte jeg om han kunne lage klar lasagnen..

Kommer hjem å der lukter det taco?
Da har han trodd etter alle de besjedene at vi skulle ha taco?
Så det var den lasagnen, ikke hadde vi taco tilbehør heller..

Åååååh hormonene mine raser :o

Åh dæven, da hadde det rakna for meg å! Mat er en så sinnsyk stor glede at DET tuller man ikke med :D

!!!! Hadde jeg fått beskjed om lasagne og kommet hjem til Taco så hadde mannen fått høre det :P

Ikke at jeg ikke liker Taco - men man tuller ikke med pasta :P

Åånei, ingenting er som å forberede seg på feil mat. Særlig når det egentlig var noe som virkelig frista:o

Hadde drept gubben; ) å ikke få det jeg ville ha, å så ikke få det jeg hadde funnet ut var ok.
Nei de hormonene våres er ikke te å tulle med
:))

Haha nå fikk jeg lyst på lasagne:D

Jeg har gått å drømt om burger King(av alle ting) i hele dag, og spurte samboer om vi ikke bare kunne gjøre det enkelt å ta mat hjem derfra. Men neida, guttungen hans hadde lyst på spaghetti i tillegg til at samboer hadde spist burger king på jobb i dag. Da ble jeg snurt altså. Ikke noe fan av spaghetti, ihvertfall ikke etter jeg ble gravid, og når samboer hadde spist det jeg hadde lyst på uten meg... Kjente bare det kokte inni meg

Jeg har gått å drømt om burger King(av alle ting) i hele dag, og spurte samboer om vi ikke bare kunne gjøre det enkelt å ta mat hjem derfra. Men neida, guttungen hans hadde lyst på spaghetti i tillegg til at samboer hadde spist burger king på jobb i dag. Da ble jeg snurt altså. Ikke noe fan av spaghetti, ihvertfall ikke etter jeg ble gravid, og når samboer hadde spist det jeg hadde lyst på uten meg... Kjente bare det kokte inni meg
Ååååååh da hadde det kokt i meg å :o
Hadde da godt an at du å fikk Da vell :/

Uff, ikke greit med denne maten. jeg hadde blitt vanvittig skuffa, selv om jeg er veldig glad i Taco :)

Selv måtte jeg kjøre til nabo øya i dag, ene alene fordi jeg ville ha ferske reker. De selger det kun på fredager og lørdager. Blir siste helgen her før jeg flytter sørover, og bare MÅTTE ha et siste rekemåltid (eller flere, kjøpte masse) :D

Uff, ikke greit med denne maten. jeg hadde blitt vanvittig skuffa, selv om jeg er veldig glad i Taco :)

Selv måtte jeg kjøre til nabo øya i dag, ene alene fordi jeg ville ha ferske reker. De selger det kun på fredager og lørdager. Blir siste helgen her før jeg flytter sørover, og bare MÅTTE ha et siste rekemåltid (eller flere, kjøpte masse) :D
Åååh så deilig :D nyt de :D :D

Haha, da hadde jeg fyrt meg fryktelig opp ja :P

Du frista meg med reker i går så det må jeg få tak i i dag. Mannen ville ikke ha, så han ønska seg spekemat:p det er ikke jeg sååå glad i (kan jo ikke få det nå uansett) så da blir det vinn vinn:D

Du frista meg med reker i går så det må jeg få tak i i dag. Mannen ville ikke ha, så han ønska seg spekemat:p det er ikke jeg sååå glad i (kan jo ikke få det nå uansett) så da blir det vinn vinn:D
Herlig :D :D etter å ha sett alle de gravide som ble skuffa når det ikke var reker i går så lirer jeg jammen på om det er en sånn felles ting :p haha føler du er bankers med gravide om du serverer reker :p

Haha så dette innlegget å fikk så lyst på reker ikveld selv! Så hadde de heldigvis ferske reker i butikken her idag!! Så da blir det reker på meg er hjemme alene så nå skal jeg virkelig kose meg masse ❤️ (ikke hat meg) Hehe

Haha så dette innlegget å fikk så lyst på reker ikveld selv! Så hadde de heldigvis ferske reker i butikken her idag!! Så da blir det reker på meg er hjemme alene så nå skal jeg virkelig kose meg masse ❤️ (ikke hat meg) Hehe

En ansatt på meny sa en gang til meg: Hvis du virkelig ser ferske reker i butikken på en lørdag, så kan du banne på at de ikke er ferske! Ingen ute å fisker etter reker i helgene! Men de tåler jo å ligge fra igår altså, jeg hadde bare aldri tenkt over det selv før, og er veldig kresen på reker (eller rægår, som vi sørlendinger sier ;) )

Back
Topp