Sør-Tr.lag

Toddler

Andre møte med forumet
Hei.
Jeg er ny på forumet, og tenkte at jeg skulle slå til med et hei[:)]. Jeg er i uke 22 nå, og gleder meg veldig til prinsessa våres kommer uti januar[&:]. Det hadde vært artig å fått kontakt med andre som hører til St.Olavs distriktet. Kanksje vi dukker opp på samme fødeavdeling eller barselgruppe[:)]

Hilsen Toddler'n

Hei og velkommen[:D]
Jeg er en av damene innpå her som kommer til å føde på st. olavs.

Heihei!
Vekommen hit [:)] Jeg og skal føde på St.Olavs.. Hvor er du ifra?

jeg har nettopp født på st.olavs, men kommer til å være her til januar.. vi gjerne være med på barsel gruppe å slikt jeg å.. om ting går bra.[8|]

Hei og velkommen[:D] Jeg bor i Trondheim så jeg skal på St. Olavs rundt den 21 januar[:D] Hvis du bor/er i byen så er det treff for januarmager på Tulla Fischer i kveld kl 18. Veldig trivelig gjeng så det er bare å hive seg med om du har lyst[:)]

St. Olavs her og, eller Orkdal, har ikke bestemt meg enda.. [8D] Skal inn helt i starten på Januar jeg da.

Jeg kommer også til å føde på St. Olav. Har termin 24. Januar, men regner med å bli satt igang kanskje litt før terminen denne gangen.

Angående det treffet har jeg kjempelyst å bli med neste gang jeg også[;)]

Hei [:)]
Så artig at det var flere i omeng. Jeg bor på Melhus. Vi har termin 22.januar. Min første fødsel var på overtid, så det blir spennende denne gangen[&:]

Hei sann[:)]
Melhus beboer du også ser jeg, så koselig. Jeg har termin 22.januar. Jeg og samboeren min var på Orkanger en tur og tittet. Vi fant ut at det var ei trivelig avdeling, men føler meg tryggest med og reise korteste veien til St.Olavs, der det er modernisert[:)]

Hei[:)]
Det hørtes koslig ut med gravidtreff. Håper jeg får med meg det neste gang det er. Da har jeg termin dagen etter deg[:D][:D] Det er mitt andre svangerskap, men det er lenge siden sist (2000). Du får si i fra hvis det blir flere treff[:)]

Oj sann kom gullet ditt for tidlig? Sender alle gode tanker til dere
Du skal se at det blir barselgruppe på deg[:)]

Vi bor på Melhus, nært både by og fjell[&:] Vi har fått termin 22.januar, du er sikkert litt før meg iflg nedtellingen din[&:]
Det var artig at det var så mange i omenget som var på forumet[:D]

Back
Topp