søppel!!!

Sillien

Gift med forumet
hehe, jeg lurer på en ting.... vi leier hoveddelen av et hus og så er det et par som er ca like gammel som oss som leier leiligheten under... og vi deler søppelspann... søppelspannene er av stor størrelse, så i teorien skulle det jo gått helt supert... problemer er at de FYLLER OPP DEN J**** RESTAVFALLDUNKEN 2 dager etter den ble tømt sist, før vi har fått sjans til å kaste en eneste pose! og ikke sorterer de heller! Vi har tatt det opp en gang før, og skal ta det opp med huseieren, da restavfall kun blir tømt hver 4. uke....

Men

No er det jo stappfullt, skal bli hentet på fredag, men vi må jo få med våre poser også, og trenger å kjøpe slike "godkjente" svarte søppelsekker, som det står noe kommunegreier eller noe på, noen som skjønner hva jeg snakker om? Og vet hvor jeg får kjøpt slike? Søppelmennene tar det ikke med seg hvis det ikke ligger i en slik pose...

Takk på forhånd[:D]

er du sikker på at de henter på fredag? det er julaften. og da henter de sikkert dager før eller så venter de til romjulen.

aner forresten ikke hvor du får sånn sekk.

[Svar på melding] Alle Forum >> [Generell diskusjon] >> Generelt >> søppel!!! Side: [1]

ja kanskje de ikke henter før senere.... da må vi HVERTFALL få gjort noe med det...

Her fyller vi også fort opp..heldigvis ingen som leier hos oss..hadde tenkt å skaffe oss en større dunk..men fant ut at det er billigere å kjøpe en slik restavfallssekk en gang i mnd enn å ha stor dunk..så det gjør vi..[:D] 50kr pr sekk[:D]

Teknisk etat i kommunen? Dagligvarebutikk? [:)] Du kan jo ringe kommunetorget å høre hvor du kan få tak i de sekkene [:)]

ORIGINAL: *p!nk smile*

Her fyller vi også fort opp..heldigvis ingen som leier hos oss..hadde tenkt å skaffe oss en større dunk..men fant ut at det er billigere å kjøpe en slik restavfallssekk en gang i mnd enn å ha stor dunk..så det gjør vi..[:D] 50kr pr sekk[:D]

hvor får du kjøpt slik sekk???[:)]

Hvor i landet bor du? Du kan sjekke på nettsidene til de som henter søppel. Her er det roaf.no. Der står det hvor vi får kjøpt ekstrasekker.....

jeg kjøpte mine søppelsekker på kommunehuset her hvor jeg bor, kanskje de har det der hos dere også?[:)]

Google renovasjonsselskapet ditt, på hjemmesiden deres står all informasjoen du trenger [;)]

ORIGINAL: Sillien

ORIGINAL: *p!nk smile*

hvor får du kjøpt slik sekk???[:)]

Kommune huset[:D]

Vi kjøpte godkjente sekker der man kan tømme avfall. Avfallstasjon? Der man kan kjøre søppel og ting som skal kastes. 

Back
Topp