hehe, jeg lurer på en ting.... vi leier hoveddelen av et hus og så er det et par som er ca like gammel som oss som leier leiligheten under... og vi deler søppelspann... søppelspannene er av stor størrelse, så i teorien skulle det jo gått helt supert... problemer er at de FYLLER OPP DEN J**** RESTAVFALLDUNKEN 2 dager etter den ble tømt sist, før vi har fått sjans til å kaste en eneste pose! og ikke sorterer de heller! Vi har tatt det opp en gang før, og skal ta det opp med huseieren, da restavfall kun blir tømt hver 4. uke....
Men
No er det jo stappfullt, skal bli hentet på fredag, men vi må jo få med våre poser også, og trenger å kjøpe slike "godkjente" svarte søppelsekker, som det står noe kommunegreier eller noe på, noen som skjønner hva jeg snakker om? Og vet hvor jeg får kjøpt slike? Søppelmennene tar det ikke med seg hvis det ikke ligger i en slik pose...
Takk på forhånd[:D]
Men
No er det jo stappfullt, skal bli hentet på fredag, men vi må jo få med våre poser også, og trenger å kjøpe slike "godkjente" svarte søppelsekker, som det står noe kommunegreier eller noe på, noen som skjønner hva jeg snakker om? Og vet hvor jeg får kjøpt slike? Søppelmennene tar det ikke med seg hvis det ikke ligger i en slik pose...
Takk på forhånd[:D]