Sønnene deres...

Imogene

Forumet er livet
VIP
.. er de mamma- eller pappadalter? [:D]

Har selv en som er veldig på mammaen sin.
Superkoselig for meg, men pappaen ville gjerne hatt enda litt mer [:)]

Har en som er mammadalt og en som er pappadalt, så vet ikke helt hva jeg skal trykke på.....

Begge deler, pappa for alle penga i noen situasjoner, i andre situasjoner er det mamma som gjelder[:)]

Usikker på om jeg skulle krysse av for mamma eller pappadalt, så ble begge like mye isteden [;)] Men han var mammadalt helt til lillesøster kom ti verden. etter det har han blitt veldig pappadalt [;)]

ORIGINAL: ¤Mamma06og08¤

Har en som er mammadalt og en som er pappadalt, så vet ikke helt hva jeg skal trykke på.....

Oppdaterte litt [:)]

Mammadalt selvfølgelig.. barnefaren er ikke i bildet heller da så[:D]

han er mammadalt, men det er fordi han bare har meg. Så da har det bare blitt sånn.

ganske likt her... men slår han seg eller noe vil han helst til meg

Mest mammadalt, men etter jeg begynte å jobbe turnus så var det pappa'n som ble beste trøster'n [&o]

haka av for mammadalt jeg - siden jeg og BF ikke bor sammen, så er de mammadalter når de er hos meg, og pappaunger når de er der[:)][:)]

Mammadalt[:)]
Men så har vi aldri bodd sammen med faren da.
Så faller seg vel naturlig at han er mer knyttet til meg da.

mammagutt så det holder!

Syns det varierer. For tiden er det pappaen som gjør alt med han (står opp, gir frokost, lever og henter, bader, legger han) - så syns det har jevnet seg veldig ut.

Våkner han på natta roper han på pappa, men vil til mamma når pappa henter han. (Og det er veldig godt for mammahjertet som har vondt siden jeg ikke orker å ta meg av han)

Har en av hver vi...størstemann er mammadaltog minstemann er pappadalt...så spennede å se hvordan det blir med knøttet i magen kommer til verden.... :)

største er verken det eller det mens minsten er begge like mye. men i og med jeg som er mest med han så henger han seg mest på meg.

Han var en mammadalt :P Men kanskje ikke så rart når han bor hos meg fast, og er hos pappaen sin annenhver helg + 1 dag i uka..

Men nå har han klart å "slippe seg" litt da :P

Han var mamma dalt før vesla kom, så ble han pappadalt og nå er det begge to. Men slår han seg er det mamma som skal trøste.

ORIGINAL: Imogene

ORIGINAL: ¤Mamma06og08¤

Oppdaterte litt [:)]

Takk[:)]

Begge mine er pappadalter. Jeg får ikke ta på dem engang når pappaen er tilstede...

I de siste årene har det vært pappa som er gjevest å ha det gøy med, så jeg svarte pappadalt, jeg er mer
sånn, mamma kan jeg få-kan du hjelpe-kan vi--- bla bla [:-]

Men han er 10 år da, så han har nok skjønt hvem han skal henvende seg til i de forskjellige situasjonene [8D]

Back
Topp