Sønnen min... :)

Molly80

Forumet er livet
... på to går nå rundt og sier "Mamma main mage" (main = mann) og "Masse mat mage" (Masse = det han kaller seg selv)  Han er veldig opptatt av magen min om dagen.

Håper ikke jeg har en mann der inne men... søtt er det i allefall å høre 

Flere som har storesøsken som er opptatt av magen?

Hahaha så søt da :)

Ja min mage har også blitt litt større i det siste. Tydeligvis. For når jeg og snuppa på snart 4 dusja sammen i helga så spør ho om jeg har fått baby i magen :D Jeg bare, eeeeh ikke som jeg vet om. For da lyver jeg hvertfall ikke. Men ho bare smilte lurt :) Akkurat som at vi ikke klarer å lure henne :D

så morsomt :)  Jenta di er jo litt eldre, så hun skjønner vel litt mer om søsken og slikt, enn han min :)

Ja det gjør ho nok :) Derfor var jo måten sønnen din sa det på ganske stilig, han skulle bare visst hva som er i vente :D
Her så leker jenta mi storesøster for dukkene sine, dagen lang :)For virker som ho er litt "sjalu" på vennene sine som ho er mest med i barnehagen, for de har fått seg småsøsken. Og ho har sagt at det vil ho au ha:) Gleder meg til å si til ho at ho skal bli storesøster på ordentlig.

Å jadda <3 De to største sier ikke så mye, de husker vel dette fra tidligere =)

Mens 5 åringen sier: "mamma, nå er du blitt skikkelig baby tjukk!" Koselig da, for er helt klart magen hun sikter til :)

Og minsten på 2,5 år musser magen og sier at han må være "siktig" (forsiktig) med babyen i magen når han klatrer over meg og sånn <3 Er såååå kos =)

Og mer blir det nok bare etterhvert =)

Hun blir sikkert veldig glad når hun blir storesøster da:) ...Selv om sjalusi sikkert også kommer.

Sønnen har dukke selv. Har måttet kjøpe en bleiepakke nr 1 fordi han er så opptatt av å skifte bleie på dokka :)  (Ellers så sitter han (er guttedukke) mye på potta når sønnen min sitter på potta)

Ser for meg at det blir stas, men veldig rart å bli storebror. Han blir nok sjalu, men en god storebror i det lange løp :)

hehe så morsomt:) lillegullet på akkurat fylt 2år går også å snakker om magen min om dagen.

"inni dær bor Foster!" (vi kaller bebisen for foster, for alle trodde sønnen vår snakket om blomster før de fikk vite at vi skulle ha)

"mamma har beeeeeibi i maaaagen" er en populær setning, også sier han "kanj itj hopp på magen te mamma nei, d e vondt"

hehe :) så herlig. Bra at han skjønner det at det gjør vondt.. her klatres det litt vel mye på den til tider...Sønnen min er halvt trønder, men jeg er litt usikker på om "main" kommer av påvirkning av faren, eller bare en talefeil :)

jeg blir småflau innimellom, han skal dra opp genseren min i tide og utide... og vise fram magen... 

Så koselig å lese om de vordene storesøskenene :) Barn er veldig opptatt av bebiser! Morsom greie :)

Back
Topp