Sønnen min fikk bursdagsgave fra bf

ORIGINAL: Råsa Muffin

ORIGINAL: Solstrålenes mamma

Tja, gaven er jo til din sønn og ikke til deg, så når din sønn ikke bruker den lenger er det jo like naturlig at han oppbevarer den, som at du gjør det. Kanskje han har andre barn/ tenker på å få nye barn som kan arve den?

Tenker litt dette jeg også [:)]

Han har ikke andre barn..
men hvis han vil ha den tilbake så gir man den ikke som bursdags gavE!

Hvorfor skal han ha den igjen??

er snakk om en bil leke, og han gidde den i gave til sin SØNN! seriøst skjerpings, gutt!!

Men dere som mener det er greit.. Da hadde det vel vært mer naturlig om han gav sønnen presangen da han var hos han. Og at han skulle ha den der... han må vel ha noen leker hos faren også...

ORIGINAL: ladylovelylux

Men dere som mener det er greit.. Da hadde det vel vært mer naturlig om han gav sønnen presangen da han var hos han. Og at han skulle ha den der... han må vel ha noen leker hos faren også...

Ungen er aldri hjemme hos bf, og ikke skal han det heller.

altså dersom han har ny dame og de vil få barn sammen så er det jo naturlig at halvbroren/halvsøstra arver den...

altså jeg eier jo på en måte lekene jeg har kjøpt til sønnen min. jeg kan gi de bort til andre barn jeg kjenner eller selge det brukt på finn e.l. når han er ferdig med de. og jeg tenker at pappaen har lik rettighet der. hadde det vært noen andre en foreldrene så blir det helt feil!!!

ORIGINAL: armstrong

ORIGINAL: ladylovelylux

Ungen er aldri hjemme hos bf, og ikke skal han det heller.

Men hvis det er såpass så får han vel ikke flere barn heller (bør vel kanskje ikke? [&:]) som kan bruke leken til sønnen deres.
Syns det var rart ja...

ORIGINAL: Angelofhope

Det må jeg si var veldig spesielt [:-][:-][:-]

Back
Topp