Sønn på 2,5 år favoriserer pappa

Hvordan går det for deg nå? Jeg har en gutt som blir 3 år i mars som har vært pappadalt helt siden jeg sluttet med ammingen når han var 10 måneder. Det er utrolig sårt. Det går fint når vi er alene, men med en gang Pappa er der skal han gjøre alt.. skjønner ikke hva jeg har gjort galt. Vi har vært like mye sammen med sønnen vår.
Det handler da ikke om at du har gjort noe galt, helt normalt med favorittpersiner
 
Min har i grunn nesten alltid vært pappagutt , det har jeg aldri tenkt på sol noe negativt. Synes det er supert han har så godt forhold til sin pappa:)
 
Jeg er også bare god nok når pappa ikke er i nærheten. Det som trøster meg er at når vi da er alene sammen så er det endelig mamma som er gull verd. Så nyter det så godt jeg kan. Men hele familien min har vell kjent på at han er veldig pappagutt og det har derfor vært vanskelig for oss andre og slippe til. Nå er gutten min bare et år gammel så mye kan jo forandre seg. De første 11 månedene var pappa hjemme sammen med oss hele tiden, mens nå er da pappa begynt å jobbe igjen.
 
Begge her har vært pappadalter, hvertfall nå når de har blitt litt større (4,5 og 3år). Det har av og til vært litt sårt, men helt ok til tider også. F.eks når minsten har bæsjet i bleia, da er det mange ganger pappaen som må fikse opp i det :hilarious:

Men begge er gode til å huske å klemme både pappaen og meg, det blir bare ofte han først. Men de kommer alltid til meg også for en kos:Heartred
 
Back
Topp