Søndgs formiddag.. :-)

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
God morgen alle sammen!
Her sitter jeg og ungene og ser på Cars 2.. Tror de har sett den 4 ganger etter vi kjøpte den på fredags ettermiddag.. :-P Min samboer ligger fremdeles å sover, men jeg lå til kvart på 11 i går da, siden jeg var på julebord på fredag, så det er vel hver sin gang.. :-P
Ellers så har vi ingen planer..! Vi har og en case med bleiesopp i hus, så da var det bare å hive bleia..! Er på tide nå likevel, så Maren går å tripper rundt uten bleie.. :-) Hun kjenner det jo ikke helt selv enda når hun må på do, men vi følger henne på do ca hver time, så det har ikke vert så veldig mange uhell.. :-) Hun er  veldig flink.. Og da er jeg ferdig med bleiebarn..! Helt merkelig..! Har jo hatt bleier i hus siden 2006 liksom.. :-D

Håper dere får en finfin søndag alle sammen..!!

Vi holder også på med halvering av bestanden av bleiebarn her i huset. Hurra. Og så slåss vi om MIN nye iPad. har hatt litt besøk og hatt en delegasjon på elektro-fly i hallen og vips ble det enda en unge med hjem. Gustavs barnehagekompis, for moren skulle lese til eksamen. litt koselig. Er en ny tid med unger som går litt mellom heimene. Og kjekt med litt som skjer på en kjedelig søndag.

Vi holder også på med halvering av bestanden av bleiebarn her i huset. Hurra. Og så slåss vi om MIN nye iPad. har hatt litt besøk og hatt en delegasjon på elektro-fly i hallen og vips ble det enda en unge med hjem. Gustavs barnehagekompis, for moren skulle lese til eksamen. litt koselig. Er en ny tid med unger som går litt mellom heimene. Og kjekt med litt som skjer på en kjedelig søndag.

her er det stille søndag. Det var min sovedag - da ligger jeg til nesten ti, så vi får felles frokost i ti-tiden...

Nå er det middag under oppseiling. Hjemmelaget ertesuppe, etterfulgt av lammekjøtt med rabbestappe og poteter, og til slutt blir det tilslørte haremskvinner (ha, ha - fant på navnet selv... jeg er vant til tilslørte bondepiker, og da er det jo med epler, men nå har jeg hermetisk tropisk frukt i og da må vel navnet være litt mer eksotisk også)

Klokka tre skal jeg på jobb, så vi må spise tidlig idag - må straks ut og vekke august så han får våknet litt før det blir mat

I går hadde vi besøk av et vennepar, kjempekoslig. Deilig med litt sosialt innimellom:-) Jeg er så mye alene med ungene så det er godt å snakke litt med voksne også.

SOm vanlig var jeg alene med ungene i dag. Er vedlig sliten nå. Bekkenet verker, nedpress til tusen og minimalt med søvn over lengre tid... fatter ikke hvordan jeg skal holde ut med jobb i fire uker til, Men må man så må man er det noe som heter. Lite forståelse å få fra gubben hvertfall. Har bare lyst å gi opp alt av og til.... men man kan jo håpe at ting snur? Han har vært flinkere de andre svangerskapene å hjelpe til med husarbeid og alt, men denne gangen er han ikke i nærheten av noen ting føler jeg. Hjelper ikke til med et slag av husarbeid, er lite hjemme, og kommer alltid for sent til middag. Pluss at det er jeg som må både levere og hente i bhg, før jeg selv drar på jobb om morgenen. Livet er et slit for tiden... dagens hjertesukk fra meg..

Åååh, jeg hadde vært sur på gubben var jeg deg, tosmå!! Jeg hadde latt han ordne middag selv, og jeg hadde nok sørget for en sykmelding også (om ikke annet så en gradert en).

Back
Topp