Sønderknust!

Novemberskattventes

Blir kjent med forumet
Novemberlykke2024❤️
Var på privat UL 7+3 og så et bankende hjerte og alt var normalt. Igår, 10+3 car jeg også på ul. Ingen hjerteaktivitet. Bebis døde for over 2 uker siden og kroppen har ikke ryddet opp.
Forferdelig tungt å være i kroppen etter dette. Føler meg jo fortsatt gravid.
Har tabletter jeg skal ta for å få det ut i helgen. Gruer meg! En tablett idag, og 3 i skjelden i morgen..

Mye bekymring og tanker nå.
Er ivf barn da vi er likekjønnet, så er jo ikke bare å hoppe til køys ved neste eggløsning heller. Første barnet vårt dette.. eller skulle ha blitt :sad015 :sad015
 
Så vondt å lese ❤️
 
Var på privat UL 7+3 og så et bankende hjerte og alt var normalt. Igår, 10+3 car jeg også på ul. Ingen hjerteaktivitet. Bebis døde for over 2 uker siden og kroppen har ikke ryddet opp.
Forferdelig tungt å være i kroppen etter dette. Føler meg jo fortsatt gravid.
Har tabletter jeg skal ta for å få det ut i helgen. Gruer meg! En tablett idag, og 3 i skjelden i morgen..

Mye bekymring og tanker nå.
Er ivf barn da vi er likekjønnet, så er jo ikke bare å hoppe til køys ved neste eggløsning heller. Første barnet vårt dette.. eller skulle ha blitt :sad015 :sad015
Stor klem ❤️ jeg skal starte tablettene på sykehuset på tirsdag :( var heller ikke liv å finne lenger her …:( føler sånn med dere ❤️
 
Føler sååå med dere❤️ privat ultralyd på tirsdag. Skulle vært 10+1. baby død i uke 7. tok abort på fredag.,kommer rester ennå… føler meg så ut av meg selv
 
Stor klem :Heartred. Det er overraskende tungt, selv om man hører at det er "vanlig".. Jeg syns de to første ukene var verst. Håper du får det raskt overstått med pillene og at kroppen spiller på lag :Heartred.
 
Var på privat UL 7+3 og så et bankende hjerte og alt var normalt. Igår, 10+3 car jeg også på ul. Ingen hjerteaktivitet. Bebis døde for over 2 uker siden og kroppen har ikke ryddet opp.
Forferdelig tungt å være i kroppen etter dette. Føler meg jo fortsatt gravid.
Har tabletter jeg skal ta for å få det ut i helgen. Gruer meg! En tablett idag, og 3 i skjelden i morgen..

Mye bekymring og tanker nå.
Er ivf barn da vi er likekjønnet, så er jo ikke bare å hoppe til køys ved neste eggløsning heller. Første barnet vårt dette.. eller skulle ha blitt :sad015 :sad015
Hei❤️ hvordan har alt gått i helgen? Og hvordan går det med deg???
 
Hei❤️ hvordan har alt gått i helgen? Og hvordan går det med deg???
Så hyggelig at du spør <3

Fikk tatt den første tabletten på lørdag og satt de tre andre på søndag. Ganske nøyaktig 3t og 45 min etterpå begynte sammentrekningene i livmoren. Fy søren å vondt det var den dagen!

Blør enda, men ser ut som det avtar en del. Dette er mentalt veldig vondt, men fysisk er det ikke noen plager. Svimler litt bare. Venter på ny plan fra fertilitetsklinikken. Håper det ikke er så lenge før vi kan starte opp igjen.. har ingen egg på frys, så må ha nytt uttak.
 
Så hyggelig at du spør <3

Fikk tatt den første tabletten på lørdag og satt de tre andre på søndag. Ganske nøyaktig 3t og 45 min etterpå begynte sammentrekningene i livmoren. Fy søren å vondt det var den dagen!

Blør enda, men ser ut som det avtar en del. Dette er mentalt veldig vondt, men fysisk er det ikke noen plager. Svimler litt bare. Venter på ny plan fra fertilitetsklinikken. Håper det ikke er så lenge før vi kan starte opp igjen.. har ingen egg på frys, så må ha nytt uttak.
Sender deg varme klemmer. :Heartred
 
Back
Topp