Sønderknust...

Heipadei

Glad i forumet
Himmelbarn
Februarlykke 2015
Å takle hverdagen etter en dødfødsel er helt jævlig.. Jeg vil bare våkne fra dette marerittet og at alt skal være bra.. Tårene triller ustanselig, hvem hadde trodd tårekanalene var bunnløse.. :sad015

Stor klem til deg. Vit det at det blir bedre med tiden selv om det ikke virker sånn nå. Ta en time om gangen, og når det er for mye så et minutt om gangen.
Lub (landsforeningen uventet barnedød) er en god ressurs, de møter man andre som har opplevd det å miste barn.
Ellers er rådet mitt å ta i mot all hjelp du kan få.
Om du ønsker det, så må du gjerne sende PM, jeg har vært i det helvete du er i nå, og har begynt å lære å leve med sorgen.

Grusomt. Kan ikke se for meg hvor fælt det er. Syntes MA i uke 11 var fælt, men det kan nok ganges opp ganske kraftig... ta vare på deg selv.
Hvor langt var du?

Å herregud så fælt! For et mareritt [emoji22]
Håper du blir tatt godt vare på!
Kondolerer så masse [emoji272]
Klem

Det er helt forferdelig trist dette her. Tenker mye på dere..
Sikkert lurt å ta kontakt med andre i samme/lignende situasjon, de kan gi en forståelse som de som ikke har vært gjennom dette ikke har, kan være gull verdt for dere.
Prater av egen erfaring dessverre.:Heartred

Tårene triller her for dere:crybaby2 så ufattelig trist og ord ord blir fattige. Ta vare på hverandre i tiden framover:Heartbigred

Back
Topp