Søndagstråden

Minerva

Forumet er livet
VIP
Uff, så ergelig!
Postet laaaang post sent i går kveld, men fikk sånn herlig "error"-melding når jeg prøvde å poste den, og når jeg gikk tilbake til skrivevinduet var hele posten vekk! [:(]
Orket ikke skrive hele røkla på nytt, men her kommer kortversjonen:
Dagen tok seg veldig opp etter den kjipe starten i går.
Shopping for svigermor gikk greit, vielsen var kort men fin, så dro vi til byen sammen med et annet vennepar som også bare var bedt til kaffen, hanket inn en annen kamerat og spiste bursdagsmiddag for mannen på Egon. Etter et par pils bar det opp til bryllupsfesten, som var veldig hyggelig.
Blandt annet tok vi nåværende og forhendværende viver (unge gifte og skilte kvinner) bruden til side for å fortelle henne om bier og blomster, hennes ekteskapelige plikter og en del "nyttige tips" - som å stikke seg i fingeren for å etterlate blod på lakenet, ikke få krampelatter når han tar av seg buksa for første gang osv... [:D]
Samtidig tok det nå nystiftede Ekte Menns Forbund brudgommen til side for å fortelle ham SIN side av saken. [:D]

Det ble ganske sent, til slutt dro brudeparet og resten gjorde seg klare for oppbrudd. Jeg tok taxi hjem sammen med tre venner, mens mannen fikk med seg et par til for et par bursdagspils til på veien.
Alt i alt en hyggelig kveld, selv om jeg fikk så vondt i ryggen at jeg omtrent hadde KRAMPE, og kom i seng ALT for sent (sånn ca. 02 etter et måltid med nattmat).

I dag venter vi søster'n og typen på forsinket bursdagsmiddag (burritos med kyllingfilet) i fire-fem-tiden, så jeg må rydde litt på kjøkkenet før den tid. Har en omgang vask i maskinen også - vi skal på overnattelsestur til svigerfar i morgen, og mannen har ingen rene sokker... [8D]

Så bra da at du fikk en fin ettermiddag og kveld!!![:D] Hørtes ut som en fin bryllupsfest!!!

Vi har vært ute å gått tur med bikkja og nå er det bare avslapping, tror jeg, resten av søndagen....dere virker så aktive her inne, er det bare jeg som slapper av???
Hmmm, jaja, da vi gikk tur i dag kjente jeg på alvor at kondissen begynner å bli laber.....blir mye fortere sliten nå ja, enn for noen uker siden....å verre skal det bli..hehehe!!
Ha en fin søndag da jenter!!![:D]

Ååå.. søndag er en kjedelig dag! Nettopp kommet hjem fra min fars bursdag og sitter å slapper av.. har alltid syntes at søndag er en kjedelig dag åsså... Noen enige?

Back
Topp