Søndagstråd:)

Nammis, det hørtes kjempegodt ut:) Sambo laga kjøttsaus med masse hvitløk, løk, paprika,hermetiske tomater, masse krydder og båndspagetti idag:) Så godt Liana likte det:) Emmeth også digger brun saus:) Det og moste poteter er favoritten:D Hahahah, seff må du ha litt plass til kake også:)

Å sånne retter er noe av det beste jeg og Emira får! Du skulle spart litt til oss:mad::p:D hahaha..
Hadde vel klart å trykke i meg kake uansett:P men greit med litt ekstra plass! Haha.. min bestemor sier alltid at man har en egen dessert-mage:P

★Sender fra pipe-gjøken★

Hehe kakemoms nr 1 her:p og ja, alt som er søtt er digg:p:D hehe er også veldig glad i mat:eek: så her går vekta fort opp, om jeg ikke behersker meg:p
Dakkar lille gutten da:( ikke noe gøy med sånne reaksjoner hos de små! Emira kunne også få mer ubehag og feber med visse tenner, spesielt jeksene husker jeg, men så fikk hun 4 jeksler på èn gang, begge gange de kom å da:p samme med hjørnetenne..
Håper de bryter seg fort gjennom hos Emmeth!
Hehe ja, merker jeg trenger litt mer hvile nå for tiden! Så var godt å kunne sove litt ekstra og ikke stelle jentene:) (er jeg som pleier å gjøre det + gi frokost og levere i bhg);) ikke noe mer mensensmerter nei, så var nok bare kynnere jeg hadde i over et halvt døgn:p

★Sender fra pipe-gjøken★

Mat er da så godt også;) Lov og kose seg da vettu:) Du ser da strålende ut, søta:)<3 Stakkars, 4 tenner på èn og samme gang:O? Det er mye, det:( Ikke rart hu hadde vondt da.. Emmeth har "kun" fått 2 tenner samtidig alle 4 gangene;) Spennende og se når det skjer, kan jo skje når som helst nå:)<3 Ja, selvfølgelig trenger du mer hvile nå:) Så fort du får sjansen så legg deg ut på sofaen og slapp av:)

Å sånne retter er noe av det beste jeg og Emira får! Du skulle spart litt til oss:mad::p:D hahaha..
Hadde vel klart å trykke i meg kake uansett:p men greit med litt ekstra plass! Haha.. min bestemor sier alltid at man har en egen dessert-mage:p

★Sender fra pipe-gjøken★

Hahah, mannen og kidsa er også veldig glad i sånn mat, mens jeg not so much;) Ikke så veldig glad i kjøttdeig at det gjør noe;):p heheh.. Kake eller andre søtsaker har man alltid plass til:D;) Ja og jaggu meg om det er sant:D En egen dessertmage har jeg også*rekke opp hånda*

Hallo hallo :)
Jeg er snart ferdig på jobb, og da er det høstferie!!
Vi storkoste oss på fest i går og Lillebror og T koste seg på overnatting og sammen med besteforeldrene i formiddag!
Men nå vurderer jeg sterkt å kjøpe garn for å strikke meg en lang og god ullgenser eller cardigan! Det er søren meg kaldt på jobb altså :-o

Mat er da så godt også;) Lov og kose seg da vettu:) Du ser da strålende ut, søta:)<3 Stakkars, 4 tenner på èn og samme gang:O? Det er mye, det:( Ikke rart hu hadde vondt da.. Emmeth har "kun" fått 2 tenner samtidig alle 4 gangene;) Spennende og se når det skjer, kan jo skje når som helst nå:)<3 Ja, selvfølgelig trenger du mer hvile nå:) Så fort du får sjansen så legg deg ut på sofaen og slapp av:)

Hehe takk, det samme;), men føler meg vel ikke såå strålende for tiden:P men hjelper nok når ballen er ute av magen:D:p
Ja uff, vært 3 ganger Emira har måtte få 4 tenner samtidig:eek::( med Liana, har det vært det samme som med Emmeth, 2 av gangen..hehe men hun har bare 6 tenner da;) skal bli godt når de er ferdig med det! Men jeg kan også være som Emmeth, har kroppen min smerter, så kan jeg lett få diaré eller vondt i magen.. merkelig:eek::p

Uff ja, er så spent!:D og merker at jeg blir mer og mer klar psykisk for selve fødselen også:) skulle nesten ønske man kunne bestille dag og tid for fødsel altså:P

★Sender fra pipe-gjøken★

Hahah, mannen og kidsa er også veldig glad i sånn mat, mens jeg not so much;) Ikke så veldig glad i kjøttdeig at det gjør noe;):p heheh.. Kake eller andre søtsaker har man alltid plass til:D;) Ja og jaggu meg om det er sant:D En egen dessertmage har jeg også*rekke opp hånda*

Heheh jøss, ikke så glad i kjøttdeig:eek::p jeg er kjempe glad i dèt og retter med det..haha.. men alltid vært glad i pastaretter og pizza:D så jeg kan ikke bosette meg i Italia:eek::oops::p:)
Hahah godt det ikke bare er jeg og hun som har dessertmage:P skjønner ikke at folk kan si nei til dessert:eek::rolleyes:

★Sender fra pipe-gjøken★

Heisann

Før helga var vi på 1 årskontroll med nasse, hun veier nå 9560 og er 76,5 cm lang. Hun reagerte på vaksina og har vært veldig syk stakkars, ikke lett men en arm å være mor da, så far måtte ta over en del. Tror det blir barnehage i morgen får se det an. Fått influensa selv, så skikkelig artig helg dette
Så flotte mål! Jentene våre vokser fortsatt helt klin likt, Hermine var også 76,5 på ettårskontrollen :p ;)
Huffda, stakkars som fikk sånn reaksjon :( god bedring til dere begge!

Hihi fikk akkurat vite at søsteren til samboer venter barn nr 2 :D det blir såå gøy :D:D:D

★Sender fra pipe-gjøken★

Hallo hallo :)
Jeg er snart ferdig på jobb, og da er det høstferie!!
Vi storkoste oss på fest i går og Lillebror og T koste seg på overnatting og sammen med besteforeldrene i formiddag!
Men nå vurderer jeg sterkt å kjøpe garn for å strikke meg en lang og god ullgenser eller cardigan! Det er søren meg kaldt på jobb altså :-o

Håper du hadde en fin dag på jobb før høstferien satte igang for fullt:) Hihih.. Så godt og høre dere hadde en fantastisk kveld ute og at ungene koste seg hos besteforeldrene<3:) Moro med strikking:D Gleder meg til og se resultatet;):) Håper natten din har vært fin og at dere alle har sovet godt:)

Hehe takk, det samme;), men føler meg vel ikke såå strålende for tiden:p men hjelper nok når ballen er ute av magen:D:p
Ja uff, vært 3 ganger Emira har måtte få 4 tenner samtidig:eek::( med Liana, har det vært det samme som med Emmeth, 2 av gangen..hehe men hun har bare 6 tenner da;) skal bli godt når de er ferdig med det! Men jeg kan også være som Emmeth, har kroppen min smerter, så kan jeg lett få diaré eller vondt i magen.. merkelig:eek::p

Uff ja, er så spent!:D og merker at jeg blir mer og mer klar psykisk for selve fødselen også:) skulle nesten ønske man kunne bestille dag og tid for fødsel altså:p

★Sender fra pipe-gjøken★

Nei, det forstår jeg, på slutten føler man seg ofte stor, men jeg synes jaggu meg du ser godt ut:)<3:D Emmeth har 8 tenner og er igang med og få 2 hjørnetenner nå virker det som!;) Stakkars, har du det likedan, fælt med diarè og magesmerter:( Da blir man sittende ei stund:(:p Ja, det er nok noe som skjer i hjernen, husker med de 2 første at noen uker før fødsel var jeg nesten redd, men uka før fødsel var jeg klar! Veldig rart hvordan vi er skrudd sammen?!:)

Heheh jøss, ikke så glad i kjøttdeig:eek::p jeg er kjempe glad i dèt og retter med det..haha.. men alltid vært glad i pastaretter og pizza:D så jeg kan ikke bosette meg i Italia:eek::oops::p:)
Hahah godt det ikke bare er jeg og hun som har dessertmage:p skjønner ikke at folk kan si nei til dessert:eek::rolleyes:

★Sender fra pipe-gjøken★

Hahahah, sånn ser mannen min også på kjøttdeig. beste som fins og kan gjerne maule hele greia uten noe tilbehør:O Ikke min greie for og si det sånn;) Dere skulle seriøst bodd i italia:D Hahah, genial humor:):D:p Nei, dessert greier ikke jeg og si nei ti, uansett hvor mett jeg er!;)

Nei, det forstår jeg, på slutten føler man seg ofte stor, men jeg synes jaggu meg du ser godt ut:)<3:D Emmeth har 8 tenner og er igang med og få 2 hjørnetenner nå virker det som!;) Stakkars, har du det likedan, fælt med diarè og magesmerter:( Da blir man sittende ei stund:(:p Ja, det er nok noe som skjer i hjernen, husker med de 2 første at noen uker før fødsel var jeg nesten redd, men uka før fødsel var jeg klar! Veldig rart hvordan vi er skrudd sammen?!:)

Ja man føler seg litt stor, og ikke så bøyelig:P men har vel egentlig ikke så voldsom stor mage:) folk og t.o.m legen syns jeg har liten mage til å kunne føde når som helst:p:)

Uff hjørnetenner tror jeg gjør veldig vondt! De er jo så spisse:eek::( tror Emira fikk alle hjørnetenne til slutt :P var litt redd for at hun manglet de, men de kom! :)

Hehe ja sånn har det vært for meg denne gangen!:eek: husker altfor godt sist fødsel, så har nesten vært i panikk av og til:p spesielt den dagen hvor jeg hadde så mye kynnere med smerter.. men nå er plutselig alt helt greit, og fødselen kan bare komme:D

★Sender fra pipe-gjøken★

Hahahah, sånn ser mannen min også på kjøttdeig. beste som fins og kan gjerne maule hele greia uten noe tilbehør:O Ikke min greie for og si det sånn;) Dere skulle seriøst bodd i italia:D Hahah, genial humor:):D:p Nei, dessert greier ikke jeg og si nei ti, uansett hvor mett jeg er!;)

Haha mannen min er vel mer som deg igjen:P sier at kjøttdeig er oppskryt.. hahaha.. og sier "du og den kjøttdeigen din":rolleyes::p men så er jeg glad i annet kjøtt å da:D hahaha uff, hadde blitt til en bolle om jeg hadde bodd der:eek: all den gode maten tilgjengelig, og ikke minst isen:eek::p:)
Thihi..sånn er jeg å! Lissom såå stappmett, men kommer noen med noe form for dessert, så spiser jeg jammen forde:P

★Sender fra pipe-gjøken★

Ja man føler seg litt stor, og ikke så bøyelig:p men har vel egentlig ikke så voldsom stor mage:) folk og t.o.m legen syns jeg har liten mage til å kunne føde når som helst:p:)

Uff hjørnetenner tror jeg gjør veldig vondt! De er jo så spisse:eek::( tror Emira fikk alle hjørnetenne til slutt :p var litt redd for at hun manglet de, men de kom! :)

Hehe ja sånn har det vært for meg denne gangen!:eek: husker altfor godt sist fødsel, så har nesten vært i panikk av og til:p spesielt den dagen hvor jeg hadde så mye kynnere med smerter.. men nå er plutselig alt helt greit, og fødselen kan bare komme:D

★Sender fra pipe-gjøken★

Synes du har en kjempefin kul på magen, ikke stor i det hele tatt:) Jeg var veldig liten med Mathea, men DIGER med Neline og passe med Emmeth;) hihihi.. Har kanskje noe med at når mna er moden og klar for fødsel sier kroppen selv ifra på den måten?! Hjørnetennene er nok bittelitt vonde og få, ja. Hvertfall sånne som Neline har, skikkelig "fangs" Ser seriøst ut som hu er vampyr! Så bra de titta fram til slutt;) Spennende og se når han har lyst til og komme ut:D<3

Haha mannen min er vel mer som deg igjen:p sier at kjøttdeig er oppskryt.. hahaha.. og sier "du og den kjøttdeigen din":rolleyes::p men så er jeg glad i annet kjøtt å da:D hahaha uff, hadde blitt til en bolle om jeg hadde bodd der:eek: all den gode maten tilgjengelig, og ikke minst isen:eek::p:)
Thihi..sånn er jeg å! Lissom såå stappmett, men kommer noen med noe form for dessert, så spiser jeg jammen forde:p

★Sender fra pipe-gjøken★

WHAAAAT? Det er på tro og ære akkurat det samma jeg sier til mannen! Rynker litt på nesen og sier "du og den kjøttdeigen din altså" Jeg er ikke så glad i kjøtt, mens mannen elsker kjøtt og spiser helst det uten tilbehør omtrent! Han er ikke så begeistret for biff, men hardstekt kjøttdeig er kanon! Yes, he is a weirdo;):D:p hehe:D Dessert det det ALLTID plass til, om jeg så må presse det i meg gjør jeg det;)

Synes du har en kjempefin kul på magen, ikke stor i det hele tatt:) Jeg var veldig liten med Mathea, men DIGER med Neline og passe med Emmeth;) hihihi.. Har kanskje noe med at når mna er moden og klar for fødsel sier kroppen selv ifra på den måten?! Hjørnetennene er nok bittelitt vonde og få, ja. Hvertfall sånne som Neline har, skikkelig "fangs" Ser seriøst ut som hu er vampyr! Så bra de titta fram til slutt;) Spennende og se når han har lyst til og komme ut:D<3

Takk:) jeg er glad jeg ikke har så voldsom stor mage ja! Har lissom aldri hatt det heller, men ligger midt på skalaen på helsekortet;)
Ja det har du kansje rett i, for tror nok fødselen er enklere å takle om man er klar for den psykisk:) såå, kansje det skjer snart:D
Haha ja noen får sånne vampyr tenner:D spesielt når det er melketenner..

★Sender fra pipe-gjøken★

WHAAAAT? Det er på tro og ære akkurat det samma jeg sier til mannen! Rynker litt på nesen og sier "du og den kjøttdeigen din altså" Jeg er ikke så glad i kjøtt, mens mannen elsker kjøtt og spiser helst det uten tilbehør omtrent! Han er ikke så begeistret for biff, men hardstekt kjøttdeig er kanon! Yes, he is a weirdo;):D:p hehe:D Dessert det det ALLTID plass til, om jeg så må presse det i meg gjør jeg det;)

Hahaha så morsomt! Mye likt hos oss og våre familier har jeg sett:P

★Sender fra pipe-gjøken★

Takk:) jeg er glad jeg ikke har så voldsom stor mage ja! Har lissom aldri hatt det heller, men ligger midt på skalaen på helsekortet;)
Ja det har du kansje rett i, for tror nok fødselen er enklere å takle om man er klar for den psykisk:) såå, kansje det skjer snart:D
Haha ja noen får sånne vampyr tenner:D spesielt når det er melketenner..

★Sender fra pipe-gjøken★

Må ærlig talt innrømme jeg håper de blir litt mindre spisse de hu får når hu får "voksentenner" For ser litt sykt ut nå synes jeg!:eek:;) Det skal du også være glad for, for er mega slitsomt og irriterende og ha en stor mage som bare er i veien for alt;) Ja, jeg har troa på det skjer innen en ukes tid:) Han kommer når han er klar:p^^

Back
Topp