Søndagstråd:)

mamat2prinsesser&4prinser

2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Idag er det faktisk solskinn og blå himmel, men kaldt i lufta! Vi skal nok en liten tur ut og lufte oss etterhvert:) Nå ser vi på Peter pan og koser oss i sofaen:) Skal snart sette igang med vafler:D Emmeth sover dagens første lur. Han har litt feber og er ikke i form, så er nok pga tenner! Gleder meg sånn til ikveld for da er det Alt for norge og Åndenes makt:):):)

Ha en fiiin dag alle sammen:)

God formiddag!
Vi skulle egentlig kjøre hjem når Hermine skulle sove, men hun ble så innmari tidlig trøtt at det rakk vi ikke! Etter 45 min våkna hun og skreik, og fikk ikke sove mer, så regner med hun har øreverk da:( blir ikke noe gøy å kjøre 4-5 timer med den babyen i bilen altså!
Nå skal vi få pakka i bilen og vende nesa hjemover, håper hun ikke blir noe verre iløpet av formiddagen altså!

God bedring til Emmeth :)

God morgen:)

Så koselig med film sammen med barna:D og ikke minst med vafler:P hehe.. Åndenes makt liker jeg også:D

Håper Hermine slipper øreverk altså!
Men er vel verst når hun ligger eller? Ønsker dere en fin tur hjem, tross syk unge!;)

Idag fikk jeg sove til halv 10:D Liana var litt urolig inatt også, men roet mer seg etter vi la oss..men kjedelig å måtte gå hele veien til rommet hennes bare for å gi smokk:P tror det er tenner her også, for hun virker litt hoven i tannkjøttet nede..
Idag skal vi i bursdag til min tante:) så da blir det jammen kaker denne helgen også:P:D

God bedring til Emmeth og Hermine!

★Sender fra pipe-gjøken★

God formiddag!
Vi skulle egentlig kjøre hjem når Hermine skulle sove, men hun ble så innmari tidlig trøtt at det rakk vi ikke! Etter 45 min våkna hun og skreik, og fikk ikke sove mer, så regner med hun har øreverk da:( blir ikke noe gøy å kjøre 4-5 timer med den babyen i bilen altså!
Nå skal vi få pakka i bilen og vende nesa hjemover, håper hun ikke blir noe verre iløpet av formiddagen altså!

God bedring til Emmeth :)

Kanskje dra på legevakten med henne når dere kommer hjem?Om hu har ørebetennelse er det viktigste nesedråper og paracet! Har du ikke nesedråper lager du det selv av kokt vann og litt salt og bruk da en liten sprøyte og sprøyt noen dråper inn i hver nesebor. Stakkars, får helt vondt av henne:( Øreverk er så smertefullt. Emmeth sover ennå og han blei lagt kl 9 for luren sin. Tydelig han ikke er i form. God tur hjemover, håper det går greit og at Hermine ikke har for vondt. God bedring til veslesnuppen<3

God morgen:)

Så koselig med film sammen med barna:D og ikke minst med vafler:p hehe.. Åndenes makt liker jeg også:D

Håper Hermine slipper øreverk altså!
Men er vel verst når hun ligger eller? Ønsker dere en fin tur hjem, tross syk unge!;)

Idag fikk jeg sove til halv 10:D Liana var litt urolig inatt også, men roet mer seg etter vi la oss..men kjedelig å måtte gå hele veien til rommet hennes bare for å gi smokk:p tror det er tenner her også, for hun virker litt hoven i tannkjøttet nede..
Idag skal vi i bursdag til min tante:) så da blir det jammen kaker denne helgen også:p:D

God bedring til Emmeth og Hermine!

★Sender fra pipe-gjøken★

Kjempekoselig:) Nå har mannen tatt med seg jentene ut i hagen og jeg sitter inne og hører etter Emmeth! Han sover ennå, og han blei lagt kl 9 for luren sin. Ikke i form, nei. Når han våkner går vi også en tur ut i go`været:) Åååh, heldiggrisen som fikk sove lenge, velfortjent vil jeg si<3:) Stakkars, de tenna er ikke så greie og få. Tror det er det som plager Emmeth her også*blæh* Koselig med bursdagsfeiring:) Kake er nam nam:D;)

God bedring til Liana:)

Kjempekoselig:) Nå har mannen tatt med seg jentene ut i hagen og jeg sitter inne og hører etter Emmeth! Han sover ennå, og han blei lagt kl 9 for luren sin. Ikke i form, nei. Når han våkner går vi også en tur ut i go`været:) Åååh, heldiggrisen som fikk sove lenge, velfortjent vil jeg si<3:) Stakkars, de tenna er ikke så greie og få. Tror det er det som plager Emmeth her også*blæh* Koselig med bursdagsfeiring:) Kake er nam nam:D;)

God bedring til Liana:)

Ja det var lenge han hadde tenkt å sove, håper det hjelper på formen hans!;)
Tenner er ikke noe gøy nei:confused: kan ikke være noe annet som plager Liana, for hun er i fin form ellers, er bare om natten hun småvåkner og trenger smokk, noe som har skjedd ved de fleste tannutbruddene!
Ja var godt å kunne sove litt ekstra:D er lenge siden sist:P
Hehe ja gleder meg til kaker :D haha

★Sender fra pipe-gjøken★

Da var middagen inntatt!:)
Her spiste vi medisterpølse med kokte poteter, gulrot og brokkoli, og hadde erter og brun saus til:) Liana spiste masse! :D selvom det ble en tidligere middag enn vanlig:) så det falt i smak!:D
Måtte jo spise tidligere for å sikre seg kakeplass i magen:P

Hva har/skal dere spise idag da?

★Sender fra pipe-gjøken★

God dag, alle sammen.:)
Her har dagen gått i ett med siste rest av oppgaveskriving og innlevering av denne, før dusjing, pakking, middagslaging, og avreise til samling på Notodden. SELVFØLGELIG var flyet forsinka når jeg kom meg så langt som til flyplassen, så nå sitter jeg her og venter. :p Hele reiselogistikken med tog til Kongsberg gikk opp i røyk på grunn av forsinkelsen, så da blir jeg henta på Gardermoen. Luksus!:)

God kveld! :)
Vi kom hjem kl 18 og bilturen gikk strålende :) hermine satte alene i baksetet de første 2 timene, og så satte pappan bak sammen med henne de siste 2 timene. Hun fikk se Timmy og Drømmehagen på ipaden den siste timen da :p
Formen hennes er grei nå i grunnen, spiser godt og er i godt humør. Litt varm i kveld men ga ikke paracet, så får vi heller gi om hun våkner! ;)

Heisann

Før helga var vi på 1 årskontroll med nasse, hun veier nå 9560 og er 76,5 cm lang. Hun reagerte på vaksina og har vært veldig syk stakkars, ikke lett men en arm å være mor da, så far måtte ta over en del. Tror det blir barnehage i morgen får se det an. Fått influensa selv, så skikkelig artig helg dette

Heisann

Før helga var vi på 1 årskontroll med nasse, hun veier nå 9560 og er 76,5 cm lang. Hun reagerte på vaksina og har vært veldig syk stakkars, ikke lett men en arm å være mor da, så far måtte ta over en del. Tror det blir barnehage i morgen får se det an. Fått influensa selv, så skikkelig artig helg dette

Heisann

Heisann

Så fine mål!
Men så synd med reaksjon på vaksinen...
:(
God bedring til dere begge!

Ja det var lenge han hadde tenkt å sove, håper det hjelper på formen hans!;)
Tenner er ikke noe gøy nei:confused: kan ikke være noe annet som plager Liana, for hun er i fin form ellers, er bare om natten hun småvåkner og trenger smokk, noe som har skjedd ved de fleste tannutbruddene!
Ja var godt å kunne sove litt ekstra:D er lenge siden sist:p
Hehe ja gleder meg til kaker :D haha

★Sender fra pipe-gjøken★[/quote

Jasså, du er en skikkelig kakemoms du også?:D Elsker alt som er søtt, jeg:O Noe som ikke alltid er like godt for figuren;):p Det hjalp veldig, men gikk ikke lange tia så var han helt utslitt igjen! Emmeth er likedan med oppvåkning på natta når han får tenner, men han blir uvel i formen i tillegg! Får skikkelig vannete diarè, mageknip og feber!
Så godt for deg og hvile litt og sove lenge, ikke minst nå som det snart kommer en liten en til<3 Har du hatt noe mer mensensmerter?

Da var middagen inntatt!:)
Her spiste vi medisterpølse med kokte poteter, gulrot og brokkoli, og hadde erter og brun saus til:) Liana spiste masse! :D selvom det ble en tidligere middag enn vanlig:) så det falt i smak!:D
Måtte jo spise tidligere for å sikre seg kakeplass i magen:p

Hva har/skal dere spise idag da?

★Sender fra pipe-gjøken★

Nammis, det hørtes kjempegodt ut:) Sambo laga kjøttsaus med masse hvitløk, løk, paprika,hermetiske tomater, masse krydder og båndspagetti idag:) Så godt Liana likte det:) Emmeth også digger brun saus:) Det og moste poteter er favoritten:D Hahahah, seff må du ha litt plass til kake også:)

Her har dagen gått i ett med siste rest av oppgaveskriving og innlevering av denne, før dusjing, pakking, middagslaging, og avreise til samling på Notodden. SELVFØLGELIG var flyet forsinka når jeg kom meg så langt som til flyplassen, så nå sitter jeg her og venter. :p Hele reiselogistikken med tog til Kongsberg gikk opp i røyk på grunn av forsinkelsen, så da blir jeg henta på Gardermoen. Luksus!:)

Så kjedelig med forsinkelser, godt du blei henta:) Så det ordnet seg:)

Vi kom hjem kl 18 og bilturen gikk strålende :) hermine satte alene i baksetet de første 2 timene, og så satte pappan bak sammen med henne de siste 2 timene. Hun fikk se Timmy og Drømmehagen på ipaden den siste timen da :p
Formen hennes er grei nå i grunnen, spiser godt og er i godt humør. Litt varm i kveld men ga ikke paracet, så får vi heller gi om hun våkner! ;)

Så flink hu er, som til tross for sykdom greide bilturen hjem fint:) Litt ipad-titting er det vel lov til:);) Så godt og høre formen hennes er på bedringens vei:)<3 Godt og komme hjem igjen tenker jeg?:) Jeg ser nå på alt for norge og venter spent på Åndenes makt:)

Heisann

Uff, så synd hu fikk en skikkelig reaksjon på sprøyta:( Stakkars, håper hu blir fort frisk igjen:) Skjønner det ikke er lett når du kun kan bruke en arm:-/ Godt pappaen kan trå til og hjelpe:) Så fiiine mål hu har:) Helt perfekt:)<3 Usj, influensa er noe skikkelig D****:( God bedring til dere begge:)

God tur til nabobyen min :P hehe.. håper du ikke måtte vente så altfor lenge;):)

★Sender fra pipe-gjøken★

Å så bra at bilturen gikk så fint:D flinke Hermine det;) ja er vel ikke så mye vits å gi paracet om feberen er lav og formen virker grei:) da er det bedre å ha det til gode;) er det godt å komme hjem?:)

★Sender fra pipe-gjøken★

Heisann

Usj da:(:oops: god bedring til dere begge! Også får vi håpe hun er frisk nok til barnehage, sånn at du får slappe av imårra;) fine mål på snuppa foresten;):)

★Sender fra pipe-gjøken★

Hehe kakemoms nr 1 her:P og ja, alt som er søtt er digg:P:D hehe er også veldig glad i mat:eek: så her går vekta fort opp, om jeg ikke behersker meg:p
Dakkar lille gutten da:( ikke noe gøy med sånne reaksjoner hos de små! Emira kunne også få mer ubehag og feber med visse tenner, spesielt jeksene husker jeg, men så fikk hun 4 jeksler på èn gang, begge gange de kom å da:P samme med hjørnetenne..
Håper de bryter seg fort gjennom hos Emmeth!
Hehe ja, merker jeg trenger litt mer hvile nå for tiden! Så var godt å kunne sove litt ekstra og ikke stelle jentene:) (er jeg som pleier å gjøre det + gi frokost og levere i bhg);) ikke noe mer mensensmerter nei, så var nok bare kynnere jeg hadde i over et halvt døgn:P

★Sender fra pipe-gjøken★

Back
Topp