Søndagstråd:-)

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
Hva skal dere i dag da, har bebisene og dere sovet godt?:)
Grei natt her i gården, våknet en gang klokken 01.00 og sov til 6.30.

Nasse har nettopp tatt en halvtimes lur i vogga si, tar vel oss en trilletur ut nå.
2 minus her i dag, deilig:)

Hei på dere! Nå er vi vel hjemme igjen fra Bergen. Startet kjøreturen klokken 07.50 i morges. Storebror ble ikke lei kjøring i det hele tatt denne gangen, var litt lei rett før ferje nr 2 på vei opp.
Når vi kom hjem oppdaget vi såklart at strømmen har vært borte hele helga, så her er det KALDT! Nå har vi funnet tøfler, tepper og har kost oss med kakao mens vi venter på at varmen skal spre seg igjen :D

Hva skal dere i dag da, har bebisene og dere sovet godt?:)
Grei natt her i gården, våknet en gang klokken 01.00 og sov til 6.30.

Nasse har nettopp tatt en halvtimes lur i vogga si, tar vel oss en trilletur ut nå.
2 minus her i dag, deilig:)

Høres ut som ei god natt! :D
Gikk ganske fint her også!

Hei på dere! Nå er vi vel hjemme igjen fra Bergen. Startet kjøreturen klokken 07.50 i morges. Storebror ble ikke lei kjøring i det hele tatt denne gangen, var litt lei rett før ferje nr 2 på vei opp.
Når vi kom hjem oppdaget vi såklart at strømmen har vært borte hele helga, så her er det KALDT! Nå har vi funnet tøfler, tepper og har kost oss med kakao mens vi venter på at varmen skal spre seg igjen :D

Så bra at kjøreturen gikk fint =)
Kjedelig med strømmangel da :o

Lilelbror og jeg har nettopp trillet en times tur, det ble nesten 4 km. Gikk rolig, men det var bratte bakker, så det ble litt trim likevel =)
Han sover fortsatt i vognen ute!
Gutta spiller bilspill på Playstation =)
Senere skal vi kanskje til byen for å spise middag! :D

Lilelbror og jeg har nettopp trillet en times tur, det ble nesten 4 km. Gikk rolig, men det var bratte bakker, så det ble litt trim likevel =)

Det høres så koslig ut, hva slags type resturant skal dere spise på:-)?

Emmeth sov fra kl 20.00-21.45 fikk pupp, sov til 01.00, fikk pupp og sov til kl 06.45;) Sambo sto opp m han og jeg sov til kl halv 2:D:D Herlig:) Sambo har besøk av en kompis, så de har lekt ute m ungene i hele dag. Det snør og er -4 her idag:)

Så godt turen gikk fint hjem:) skikkelig kjipt strømmen gikk:( Håper det blei fort varmt igjen:)

Så flink du er:) he he, ps3 er en sikker vinner er i gården også:cool: hvor skal dere spise?:)

Begynner å komme seg med varmen her.
Lurer på om Daniel jobber med den første tannen sin. Han har blitt fæl til å bite under amming (særlig når han ikke er så veldig sulten), og hadde litt feber på torsdag, og har hele helgen hatt sinnsyk mange bæsjebleier. Ekstra kjekt når hvert bleieskift omtrent har medført klesskift!

Vi skulle egentlig spise Kinamat, men fikk ikke så lyst på det likevel .
Vi reiser nok på en pizzeria her som har god pizza, pasta, biff og det meste - samt lekekrok til T :D

Høres godt ut ja:-) Det ble rester fra i går på oss, smaker mye bedre dagen derpå med sånn gryte synes jeg:-)

Emmeth sov fra kl 20.00-21.45 fikk pupp, sov til 01.00, fikk pupp og sov til kl 06.45;) Sambo sto opp m han og jeg sov til kl halv 2:D:D Herlig:) Sambo har besøk av en kompis, så de har lekt ute m ungene i hele dag. Det snør og er -4 her idag:)

Så deilig å få sovet litt:-)

Begynner å komme seg med varmen her.
Lurer på om Daniel jobber med den første tannen sin. Han har blitt fæl til å bite under amming (særlig når han ikke er så veldig sulten), og hadde litt feber på torsdag, og har hele helgen hatt sinnsyk mange bæsjebleier. Ekstra kjekt når hvert bleieskift omtrent har medført klesskift!

Bra dere har fått litt varme tilbake i huset:-)
En spiss av tanna til Anette har kommet ut, heldigvis ingen feber og sånn, bare grinete:-)

Vi hadde en fin natt. Hun sovnet klokken 19.30 og sov til 05.30. Da sovna hun mens hun åt så la hun ved siden av meg i senga. Hun vekket pappaen og de sto opp og vekket ikke meg før klokken 11. Tenk at jeg ikke våkna av hun! Men det var deiligmå sove :-) gikk tur en times tid og etterpå spiste vi kyllingsalat fra i går og Simone har fått pæreni fruktnetter sitt. Nå likte hun det..sist var det ikke så populært. Nå skal jeg rydde kjøkken og vaske bad :-)

Jeg sitter på flyplassen i bodø og venter på transfer til Tromsø! Hermine snorker i bæresela og jeg koser meg med iskaffe og boller:) tørr ikke drikke varm kaffe når jeg bærer henne:confused: Kom til bodø kl 18.30 og reiser videre kl 20.30 så har litt tid å slå ihjel her:p deilig at hun sover selv om jeg sitter stille da:D

Jeg sitter på flyplassen i bodø og venter på transfer til Tromsø! Hermine snorker i bæresela og jeg koser meg med iskaffe og boller:) tørr ikke drikke varm kaffe når jeg bærer henne:confused: Kom til bodø kl 18.30 og reiser videre kl 20.30 så har litt tid å slå ihjel her:p deilig at hun sover selv om jeg sitter stille da:D
Nå fikk jeg lyst på iskaffe!!!
God tur hjem :)

Var herlig, spesielt etter å ha vært uten kaffe og melk et par måneder;)
Nå er snuppa våken og koser seg på en flyplassbenk!

Vedlegg

• 1359312203941.jpg
    1359312203941.jpg
    64,8 KB · Visninger: 11
  • 1359312215069.jpg
    1359312215069.jpg
    81,1 KB · Visninger: 11
Var herlig, spesielt etter å ha vært uten kaffe og melk et par måneder;)
Nå er snuppa våken og koser seg på en flyplassbenk!

Herlig!
Så flott jakke hun har!!!!

Back
Topp