Søndagstråd!

Honningblomsten

Forumet er livet
Hei alle apriljenter!

Hvordan går det? Og hva gjør dere i dag? 

Jeg og lillegutt koser oss inne i varmen i dag mens pappaen er på jobb! Vi har sett på Peter Pan og spist rester av lørdagsgodis fra i går Nå sover han litt, så da koser jeg meg meg tv-program for voksne..

Ellers fant jeg en veps inni vogna hans i sta! Utrolig ekkelt altså! Jeg er nemlig så redd for insekter som det går ann å bli.. Går til psykolog for det liksom!

Formen min er veldig ille i dag! Er såå kvalm, og utrolig lei av å være det. Æsj altså! Synes synd på de som er kvalm i 9 måneder! Håper ikke jeg er en av de..

Her har vi treåring i heimen idag og har begynnt dagen med pannekaker til frukost, presanger og er godt inni andre omgangen med Lynet McQueen

Dritekkelt med vepser i vognen da, spesielt nå på høsten når de er så sløve og giftige

EmilyTheStrange skrev:
Her har vi treåring i heimen idag og har begynnt dagen med pannekaker til frukost, presanger og er godt inni andre omgangen med Lynet McQueen

Dritekkelt med vepser i vognen da, spesielt nå på høsten når de er så sløve og giftige

Gratulerer med 3 åringen da! Så stas

Ja, jeg fikk helt panikk og løp ut uten sko i regnværet, hehe! Men jeg fikk den heldigvis ut

Gratulerer med 3 åring EmilyTheStrang! Stas med Lynet McQueen 

Lillegutt er hos farmor enda, vi skal hente han i morgen etter at sambo har vært hos legen. Kan nesten ikke vente! 

I dag skal vi bare slappe av og kose oss. Og ja.... kanksje noen runder på do emoticon

Har vært gressenke i helga, samboer kommer hjem i 18-tida i kveld. Gleder meg masse til det! Jentene leker seg for øyeblikket veldig fint på hvert sitt sted, ikke alltid det er så stille og rolig i heimen.. ;) Men kjenner jeg begynner å bli litt sulten, og ser på alt rotet i huset her å blir bare deprimert! MÅ gjøre litt i dag!!!

Gratulerer med 3 åringen, EmilyTheStrang! Alltid stas med bursdager! :)

Og så ekkelt med veps i vogna! Aldri blitt stukket av veps, men er det innsektet jeg er mest redd!!

Hei, FrustrertFrøken og alle andre :)

Jeg våknet kl. 07:00 av svake smerter i magen, og prøvde å sovne igjen. Våknet kl. 11:30! Oops... No er jeg i fin form, men tom for energi at jeg makter ikke noe i huset. Spiser mango no - den er veldig god :)

Forloveden min har dratt på fuglejakt med guttaboys, mens jeg prøver å vaske klær, og støvsuge rundt i huset. Skal lage Tandoori Chicken til middag om noen timer der han skal komme hjem, så skal vi se om vi finner en film å se :)

Utrolig skummelt med veps i vogna! Godt at du fikk den ut :)
Og gratulerer med dagen til 3åringen din, EmilyTheStrange :)

Ha en fin søndag, alle sammen :)

Back
Topp