Søndagstråd

Tjukkebollepus

Forumet er livet
God morgen alle sammen. Her sitter jeg i halørska etter at minsten våknet ca 06.15. Ble sittende å rydde på scrapperommet i gårkveld, og kom meg ikke i seng før halv to, så ikke så mye søvn på meg nei. Er på langt nær ferdig med ryddingen der oppe, men nå kommer jeg meg i hvert frall frem til scrappepulten uten å måtte klatre[8|] Har kommet til den konklusjon at eg har alt for lite oppbevaringsplass, så har tenkt meg på Ikea i morgen og kjøpe meg en skuffeseksjon på hjul. Hvis der blir tid i kveld, så tenkte jeg at jeg skulle sette meg til litt med promarkersene. Kjøpte jo til 8 nye tusjer på fredag, så må jo få testa de ut[;)] Ellers så blir det en tur på lekeplassen med ungene i dag.
Hva skjer hos dere i dag da?

La meg oxo sent(angrer på det nå..[:-])[;)]
Har vært oppe siden ca 05.. Minsemann får tenner..

Så da er jeg inne på bv og ser hva som skjer!
Lurer på å starte på julekort og til/fra lapper i dag[:D]
Blir kreativ av dette høstmørket[;)]

Hei! Tidlig oppe eg og, men eg er på jobb[:)] Og skal vær her de neste 12 timane..
Men eg har med meg alle mine 148 promarkers og alle stempelene mine som eg skal kosa meg med i dag [:D]
Har virkelig blitt bitt av basillen [:)]

ORIGINAL: [MammatilEmilie]

Hei! Tidlig oppe eg og, men eg er på jobb[:)] Og skal vær her de neste 12 timane..
Men eg har med meg alle mine 148 promarkers og alle stempelene mine som eg skal kosa meg med i dag [:D]
Hva jobber du med siden du jobber på en søndag, og har mulighet til å gjøre sånne kjekke ting i arbeidstiden?[;)]

God morgen. Her har jeg akkurat dusjet. Storesøs er ferdig påkledd, så nå står lillesøs for tur[:D]. Ellers håper jeg å bli ferdig med eksplosjonsboksen jeg begynte på igår før bursdagen vi skal i. Ellers er prosjektet å bli ferdig med vintage kortet mitt til krigen, bare håper jeg rekker det. Ha en fin dag[:D]

Godt det ikke bare er meg som kom meg seint i seng i går.. Jeg ble sittende å farge Tilda'er og syns egentlig det ble ganske så bra. Skal lage kort med de etterhvert, så får dere se! [:)] Fantastisk gøy å farge, bare så synd det er så lenge mellom hver gang jeg tar meg tid til det.. Blir jo sittende laaaaaangt utover natta.. [8D]
Min tur til å stå opp med ungene idag, så nå sitter jeg her. Ungene har nettopp fortært frokosten og frøkna ligger strak ut og ser på tv mens mini sitter på gulvet og sier "brrrrr" og leker med duplobiler. KJeeeempegøy! [8D][:D]

Ellers bringer ikke dagen stort, skal ta bilder av de siste kortprosjektene og sende inn bidragene til julekortkonken og kortkrigen. [:)]
Får kanskje besøk av en venninne og ungene hennes, så får vi se om ikke ungene får ut litt energi da.

MammantilEmilie: så deilig å ha en jobb hvor du kan kose deg med hobbyen din samtidig da!!! Misunnelig på den! [:)]

her vokna hanna kristina 7.00 så låg vi i senga til hall 8 når Tor Henrik kom inn! Så nå sitter vi her å koser oss [:)]
Vi får middags besøk av mine foreldre idag, skal ha komla  mmmmm!

Ellers blir d litt kortlaging i kveld vertfall[:)]

Dere får ha en fin dag alle sammen [:D]

ORIGINAL: Tjukkebollepus

ORIGINAL: [MammatilEmilie]

Hva jobber du med siden du jobber på en søndag, og har mulighet til å gjøre sånne kjekke ting i arbeidstiden?[;)]

Eg jobber som prosessoperatør på Statoil - Kårstø, hvis noen veit ka det er [:)] Jobber skiftarbeid, så eg er på jobb dag og natt, helger og helligdager.. så noen fordeler må vi ha [:D]
Her går det mesta av seg sjøl,så vi er bare her for å overvåka anlegget. Er spesielt i helgene vi kan kosa oss[:)]

God morgen[:)]
Jeg våkna av at gutta gikk fram og tilbake oppe i stua....lettere irritert sto jeg opp....MEN, de hadde jo ikke bare tråkka rundt, de hadde rydda hele stua og kjøkkenet for meg[:D]
Da var det deilig å stå opp likevel!
Nå er det kaffe på meg, før jeg setter rundstykkene i ovnen, og dekker frokostbord.
Lagde en after eight igår, så blir nok ikke noe på meg idag.... Armen verker som bare fy......[&o]
Blir nok å forberede litt til promarkerkurset tenker jeg, ellers bare en rolig søndag[:)]

Ha en finfin søndag alle sammen[:)]

En liten gjenganger her....la meg seint [:D] og måtte opp tidlig [:-] [:D]
Vesla var klar for en ny dag i 6 tia når bestefar dro på jobb. Nå har hun og mellomstesøster eksplodert duplo utover hele stuegulvet. De er byggherre og rivningsherre [:D]
Må vel lage frokost og vekke bestemor.
I dag skal vi ha julekort fotoshoot hos mamma, hun er kjempeflink til å ta bilder, og har utstyr, og er spent på resultatet.
Ellers gleder jeg meg til det ryr inn eksplosjonsbokser på pm min og håper jeg får tid til julekortkonken!! [:D]

Her har vi vært våkne siden halv fem (tror jeg, var litt i ørska..)
Pjokken har sett litt på drømmehagen mens jeg slumra på sofaen. Nå står rundstykkene i ovnen, og vi er klar for lunsj snart.
Senere skal jeg ha stand på et marked her i byen, håper på å få solgt litt ting jeg har laget.

Ha en fin dag alle sammen! [:D]

Go'morgen!
Nettopp kommet ut av dusjen, og skulle vært på agility trening med Laban nå kl 10, men får heller komme litt for seint..
Det varer helt til kl 15, så nesten hele dagen går til det!
Ha en fin dag jenter!

Her sov vi til halv 9 i dag[:D] deilig! [:)] For det er ikke ofte, Emilie våkner i 6-7 tia som regel å Sebastian i 7-8 tia, så deilig å sove litt lenger en vanlig[:)]
Her er jo minste mann syk enda, har ikke spist så mye siden torsdags mårran, så vi var en tur til legevakta i går. Men så lenge han får i seg ltt så var det greit sa legen, for han er kvikk å fin i formen. Men vi skulle starte med noe som heter gem. Gjør at han tar opp det lille av veske mye bedre, så må tvinges i han det.[&o] Blir jo litt bekymra når han bare spiser 1 dl melk på en dag, men han drikker litt vann å babysaft å da.
Håper virkelig at det går over snart[&o]

Ellers så ligger hode mitt i bløt enda, for å klekke ut hva eg skal gjøre med loen i skrappekrigen[8|] 
Å kortet skal jeg gjøre ferdig i kveld[:)]

Vi skal på besøk til svigers etter duppen til Emilie i 1-2 tia, å der blir det middag etter hvert[:D] Så det blir koselig![:)]

Dere får ha en fin søndag alle sammen[:D] 

God morgen![:D]

Ei sov til 10.00 i dag. No har ei, gubben og de to minste akkurat spist frokost. De to andre søv ennå. Eldste var på fest med gutten sin i går, så ho søv vel noen timer tell tenker ei![8D][:D]

I dag ska vi til svigers og spise middag. FÅR-I-KÅL!!![:D][:D][:D]

Og så sitt ei no med symaskina mi som ei ikke fikk sett på i går. Håper virkelig ei får den til å fungere!![:)]

Back
Topp