Søndagsskravlings :)

Zherena

Glad i forumet
Ja da er det morra her i huset, selv om jeg gjerne skulle sovet litt lenger hehe...
Småttisen våkna i halv seks tia, men klarte å drøye det til halv sju før vi stod opp så kan si øya mine går i kryss her nå ja hehe... 
Idag skal lille prinsen til pappan og være der i en uke mens jeg skal til kjæresten og fikse bilen min  Skal bli deilig å kjøre en stille bil igjen ja 

Håper dere får en toppers dag 

Jeg tok en eggløsningstest idag tidlig og den lyste  mot meg! så idag er vi klar til å "sette inn støtet" haha.... Håååååper jeg blir gravid denne mnd! (kanskje det hjelper å ha sex flere ganger ??!)

Hei! Jeg blander meg også inn her ;) Her starta dagen kl 0630, da våkna tøysemora mi. Jeg sitter på jobb og glor, synes det er pyton på en søndag. Ellers fikk jeg positiv test i går, og sitter enda og smiler og tror ikke helt det er sant :)

Ønsker alle en finfin søndag! Hva skal dere finne på idag?

Gratulerer med positiv test :)

Jeg sov helt til 10 idag! Da måtte jeg opp å få i meg noe mat så kvalmen gikk over.
Ellers ingen planer i dag. Har lyst en tur på fjellet, så for se om jeg får dradd med kjæresten.

Gratulerer med positiv test :)

I dag fyller min mor år og det skal selvsagt feires. Har fremdeles ikke fortalt det til mine foreldre at de skal få barnebarn neste år.. men har laget en liten fremvisning på fotorammen hun skal få... så får vi se om hun tar hintet. Hvis ikke sier jeg ingen ting..hehe. Gru gleder meg !!!

Ha fortsatt en gla søndag folkens :)

hei jenter;) Idag har jeg fått sove lenge, men så har jeg også vært våken med barnet mitt som har vannkopper i natt.. Men altid deilig å få sove lenge.
Når jeg våknet så tok jeg faktisk en graviditetstest til bare for å teste om hcg har økt eller sunket, for testene mine har ikke vært så sterke tidligere, men idag kom det sterk strek før controllstreken og det tok bare 3-4 sekunder også. Så nå slipper jeg bekymre meg for at det er avbrutt, iallefall til nå.
Har ikke hatt noen symptomer frem til nå, å det er nesten litt bekymrende, da jeg de tidligere svangerskapene mine har vært kvalm å dårlig å slik. Men bekymrer meg sånn sett ikke, for regner med nå fremover når jeg skal jobbe ekstra at jeg kommer til å spy som en hval. Kvalmen kommer nok tidsnok, og hadde jo vært allerbest å helst sluppet den i det hel tatt.. gjerne alle plage, tar gladelig imot et "PERFEKT"    svangerskap der jeg ikke har noen vondter som helst.. Også drømmer jeg om en fødsel som tar 4-6 timer, og som jeg kommer fint igjennom..D hadde vært det perfekte svangerskap d;))

Hvordan er det med dere jenter idag foresten?

Back
Topp