Søndagsskravling:D

mamat2prinsesser&4prinser

2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Hei jenter:)
Vi har hatt besøk av svigerfaren min i noen dager nå:) Vært veldig koselig:) Det er begynt og bli veldig kaldt, selv på dagen er det minus grader nå! Mathea har fått vannkopper, bare fått noen få prikker, men i dårlig form. Feber og veldig sliten. Spent på om Neline og Emmeth og får det. Blir en rolig innedag idag:) Godt mulig jeg lager brunsviger(dansk kake) også;) Kakemomsen som jeg er^¨;) hehe..

Øsnker alle en koselig søndag:):):)

God dag.:)
Så koselig med besøk da. Leit å høre at Mathea ikke er i form, men det er vel greit å få det overstått? Håper barna ikke får kjempemange plager, dersom de får det alle tre.
Kos dere inne i dag!!!:)

God dag.:)
Så koselig med besøk da. Leit å høre at Mathea ikke er i form, men det er vel greit å få det overstått? Håper barna ikke får kjempemange plager, dersom de får det alle tre.
Kos dere inne i dag!!!:)

Kjempekoselig:)
Hva har dere gjort i helga?:) Jo, er det jeg tenker også;) Like greit om de alle 3 blir ferdige med det:p Bare synd hu har feber og ikke er i form, leste om vannkopper og der sto det at de fleste barna ikke kjenner så veldig mye ubehag når de har det.

Jeg og lillemor stod opp 06.50, etter ei åkæi natt. Hun var våken og i full vigør 04.30, men fikk streng beskjed om at det var natt og at hun skulle sove. Og stilt blei det gitt!:)
Nå har hun sovna ute i vogna - godt påkledd, for her er det frost på bakken og iskald vind i dag.
Lurer på å besøke besteforeldrene mine i dag, men får se an hvor lenge Jenny sover. Det tar litt tid når man først er på besøk og det er greit å komme hjem i rimelig tid syns jeg.

Ha en fin dag alle mann!:)

Kjempekoselig:)
Hva har dere gjort i helga?:) Jo, er det jeg tenker også;) Like greit om de alle 3 blir ferdige med det:p Bare synd hu har feber og ikke er i form, leste om vannkopper og der sto det at de fleste barna ikke kjenner så veldig mye ubehag når de har det.
Vi har slappa av hjemm til nå. I går var vi i nabohuset på basar og det var stas for Jenny. Masse folk, musikk, boller og svele, og hun fikk sin dose oppmerksomhet kan man si..;)
Veldig variabelt hvordan plagene er ved vannkopper. To av nevøene mine fikk dem i fjor, og mens eldstemann på 5år holdt på å klø seg forderva og sutra konstant, gikk det helt greit for minsten på 3år.
Håper dere slipper unna det værste iallfall.:) Jeg hadde dem som baby og husker ingenting av det heldigvis.

Vi har hatt besøk av svigerfaren min i noen dager nå:) Vært veldig koselig:) Det er begynt og bli veldig kaldt, selv på dagen er det minus grader nå! Mathea har fått vannkopper, bare fått noen få prikker, men i dårlig form. Feber og veldig sliten. Spent på om Neline og Emmeth og får det. Blir en rolig innedag idag:) Godt mulig jeg lager brunsviger(dansk kake) også;) Kakemomsen som jeg er^¨;) hehe..

Hehe lenge siden du har vært her inne :P
Ikke noe godt med vannkopper:confused::( får håpe feberen og formen kommer seg raskt ;)
Hvordan er det med Emmeth og tennene?
Ha en fin innedag :)

God dagen :)

Natten har vært fin her.. måtte gi Leoh flaske halv 4 og 7, men ellers sov han fra 23 til 11 (da måtte jeg vekke han) :)
Liana sov helt til 9 idag:eek::D så hun er i godt humør :D

Idag er det bare sløvings tenker jeg :)

Ha en fin søndag alle sammen :)

Herlige barna <3

1382264065514.jpg
1382264090918.jpg

Dette er andre natten på rad at Lillebror har sovet gjennom den vanlige oppvåkningen sin, og han sov til nesten 3.30 før han fikk pupp! Og så til kl 7 igjen :D
Nå er det gruppearbeid på høgskolen, håper ikke vi sitter HELE ettermiddagen :o
Snakkes ;)

Dette er andre natten på rad at Lillebror har sovet gjennom den vanlige oppvåkningen sin, og han sov til nesten 3.30 før han fikk pupp! Og så til kl 7 igjen :D
Nå er det gruppearbeid på høgskolen, håper ikke vi sitter HELE ettermiddagen :o
Snakkes ;)

Så bra :D deilig om han fortsetter sånn da :) vi har visst vært oppe til samme tider inatt :P
Ha en fin dag!

God formiddag:)
Vi har kosa oss ute i snøen i formiddag:) Hermine spiste en STOR porsjon grøt og ei flaske melk til lunsj og ligger nå på lading i vogna! Jeg og mannen har sjaina kåken og koser oss nå med ostekake, kaffe og litt tv :rolleyes::D
1382267374940.jpg1382267389566.jpg1382267405114.jpg

*Surfer mobilt*

Heia jente :)

I natt så søv Fie fra kl 19 tell kl 06 utn å våktn :D så då fækk ho mme og søv te kl 08 :D

Ellers så ha vi vøre ute i dag å leka i snyen :-)

<3 Fie Elise <3

Vedlegg

• 1382268760325.jpg
    1382268760325.jpg
    55,3 KB · Visninger: 19
  • 1382268772168.jpg
    1382268772168.jpg
    95,6 KB · Visninger: 18
  • 1382268781178.jpg
    1382268781178.jpg
    100,9 KB · Visninger: 17
så fiiiine de er! :D Liana ser ut som om at hun vil stjele oppmerksomheten fra lillebroren :P ;)

Haha ja hun kan vise litt sjalusi av og til.. spesielt når pappan holder han :P

I natt så søv Fie fra kl 19 tell kl 06 utn å våktn :D så då fækk ho mme og søv te kl 08 :D

Lille søte Fie :D så bra at hun sov natten gjennom :)

<3 Fie Elise <3

<3 Fie Elise <3
Herlig :D flere som koser seg ute ser jeg :)

God bedring til Mathea! Krysser fingrene for at de andre to blir smittet:p;)
Jeg bakte ostekake i går, yummyyyy!!! :rolleyes:;)

*Surfer mobilt*

Jeg og lillemor stod opp 06.50, etter ei åkæi natt. Hun var våken og i full vigør 04.30, men fikk streng beskjed om at det var natt og at hun skulle sove. Og stilt blei det gitt!:)
Nå har hun sovna ute i vogna - godt påkledd, for her er det frost på bakken og iskald vind i dag.
Lurer på å besøke besteforeldrene mine i dag, men får se an hvor lenge Jenny sover. Det tar litt tid når man først er på besøk og det er greit å komme hjem i rimelig tid syns jeg.

Ha en fin dag alle mann!:)
Vi farter myyye på ettermiddagstid, flere ganger i uken, og har alltid med pysjamas, mme og tannbørste;) så sovner hun på tur hjem så går det fint :)

*Surfer mobilt*

God dagen :)

Natten har vært fin her.. måtte gi Leoh flaske halv 4 og 7, men ellers sov han fra 23 til 11 (da måtte jeg vekke han) :)
Liana sov helt til 9 idag:eek::D så hun er i godt humør :D

Idag er det bare sløvings tenker jeg :)

Ha en fin søndag alle sammen :)
For noen sovedyr du har :p;)

*Surfer mobilt*

Back
Topp