Søndagsskravla!

Destiny85

Forumet er livet
Tittei!

I dag er formen overraskende bra! Trur jeg har vært veeeldig sliten den siste tida. Var i bursdag i går og var dødssliten etterpå.
Vi spiste middag og jeg la meg samtidig som Amalie (kl 19[:-]).. sto opp en time i 10 tida for å se litt tv.. sov til 10 i morgest (- x antall tisseturer og snuing i senga) [:)]

Spiste frokost, tok med Amalie og gubben ut, vasket vinduer, gubben laget risengrynsgrøt til lunsj, også leste jeg og Amalie en bok før hun la seg for å sove duppen sin[:)]

Nå skal jeg og gubben kose oss litt med sofasliting og Californication før vi skal forberede middagen for dagen og skrive en meny for neste uke!

Trur vi skal prøve å få tid til å vaske bilen i dag, for den ser ikke ut[&:]

Ha en fin søndag da snupper[:)]

Hei sveis! [:)]

Her har dagen vært godt i gang i en evighet allerede. Rett etter frokost dro vi til mine foreldre, lillesøs har vært hjemme i helga og ville møte oss. Så da har vi kosa oss med is og kake, jeg har utøvd den hemmelige hobbyen min ([;)][8D]), Ida har strikka litt (ja, hun kan faktisk å strikke!!), sambo har hjelpa pappa med pc og mobiltrøbbel, vi har sett Northug ta gull (men jeg synes egentlig hele fyren er en oppblåst egoklatt) og nå er vi hjemme igjen.
Jeg vasker klær til den o'store gullmedaljen (men jeg vil ikke ha den ugly gulljakka de får i VM altså) i dag, sambo reiser jo igjen i morgen, og vasker ikke klærne sine selv. Nå er det vinterdressene til unga som blir rene, de var ikke møkkete, men de stinka bål, og det takler jeg bare ikke.
Tobias sover ikke dupp i dag siden vi glemte vogna hjemme da vi var borte, så han blir brillefin i dag.

Nå skal jeg vaske hus, hurraaaaaaa...

Dropper forresten Zumba i dag, tror ikke ryggbetennelsa liker mageshaking!

Ha en fin søndag dere! [:)]

Ohh, jeg vil vite hva din hemmelige nye hobby er!! Babymaking?[:D]

Når det kommer til Northug er jeg enig, gleder meg til det evige maset om han og VM er over!![:'(]

God bedring med betennelser[:)]

ORIGINAL: Destiny85

Ohh, jeg vil vite hva din hemmelige nye hobby er!! Babymaking?[:D]

Når det kommer til Northug er jeg enig, gleder meg til det evige maset om han og VM er over!![:'(]

God bedring med betennelser[:)]

Hahahaha, ja jeg praktiserer babymaking i sofan hjemme hos mamma og pappa! [8D] Neida, du skal få se når jeg kommer på barselbesøk når lillebror er født! [:D] Sier ikke mer nå, for det er temmelig hemmelig må du skjønne! Kan fortelle såpass at jeg har lært meg noe heeelt nytt, just for you! [:)][:)]

Takk for det, ryggbetennelsen likte ikke å vaske hus, men de andre betennelsene er i sjakk [:)]

Back
Topp