Søndagsskravla 3.januar

Skrållan

Forumet er livet
Hei sveis! [:)]

Ida starta terror kl 6 i dag, så trøøøøtt... i tillegg er ikke magen god for 5 øre enda, jeg var på do da jeg stod opp, og plutselig var jeg 4 kg lettere enn i går. Deilig! [:'(]
Tobias tasser rundt her med verdens kuleste Stinky-dress, og Ida glaner barne-tv. Ute har det snødd masse, sier sambo, men jeg gidder ikke reise meg for å se.
Lite planer i dag, skal på kaffeslabberas med bestis og familien senere i dag bare.

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

Våknet me UV i dag[:@] vondt ja og som om eg isje jekk nok på do fra før av[:'(] e super lei nå...

I dag vet eg isje ka me ska finna på tar det vel så det komme, kunne tenkt meg å gå tur men må vel se kordan det går ut øve dagen...

mårnings!

Ja jeg må bare klage på at Hannah er i feriemodus og ikke sovna før 21.15 i går, men hun sov jaggu til 09.30 i dag også. [:)] Nice.

I dag skal mannen jobbe og jeg og Hannah skal besøke en venninne av meg som har fått baby. Og Hannah gleder seg skikkelig til å leke md gutten deres som også er 3 år. [:)] De er skikkelig gode venner.

Den saken der leste jeg om, ekkelt å få noe sånn innpå seg!

Tobias sover ute i vogna si nå i snøfallet. Han sovna stående ved sofaen før han tippa inn i juletreet (hehehe), så var like greit å bare legge han - selv om han ikke fikk spist lunsj først. Ida har sovet litt på sofaen sammen med meg nå, tydelig at vi ikke tåler å vekkes kl 6! [;)][&o] Slitsomt å være trøtt, og ha magetrøbbel (for meg i allefall). Nå ser Ida Over hekken på TvNorge, mens hun gomler fornøyd på farens Smash-rester fra i går! [:)]
Snør skikkelig bra her i dag. Tror det skal snø hele dagen. Koselig det da, men må huske å ut og måke litt i kveld. Fra og med i morgen blir det nemlig -20 grader her en ukes tid, det er vel ikke akkurat måkevær...

Sitter her og prøver å gjøre skolearbeid, men måtte inn og se her først[8D] Siste fridag før hverdagen er her igjen.. Jeje.. Mini kommer hjem i fem-sekstiden så må få tatt sol og gjort litt skolearbeid før den tid... og kanskje litt kvalitetstid med sjærsten[8D][:D][:D]

Spennende å begynne på mitt andre semester som student i morgen[:D]

Hjemme fra en altfor slitsom økt med utholdende styrke. Tok med vann over hodet og ble sykt sliten. Var kvalm og uggen da jeg var ferdig. Føles godt nå da[:)] N og samboeren driver og fjaser inne på soverommet vårt hører jeg, de ler seg nesten i hjel.

Vi MÅ vaske huset vårt straks, og klokken fire skal vi til mine besteforeldre på pinnekjøtt. N skal sove der i natt fordi de skal passe han i morgen pga planleggingsdag i bhg.

Jeg tenkte kanskje ta sol i kveld[:)]

Sambo har dratt frem spybøtta igjen, og Ida sier hun har vondt i magen. Jeg gir opp. 

ORIGINAL: Skrållan

Sambo har dratt frem spybøtta igjen, og Ida sier hun har vondt i magen. Jeg gir opp. 

Har dere fått  sjekka vannet? var sånn i nabolaget en preiode og da var det vannet som var bakterier i....

ORIGINAL: McBaby

Oh lord Skrållan.... Skal dere aldri få fred?[8|]

Nei, tydeligvis ikke... [8|][&o]

ORIGINAL: mandy

ORIGINAL: Skrållan

Har dere fått  sjekka vannet? var sånn i nabolaget en preiode og da var det vannet som var bakterier i....

Tror ikke det er det, for da hadde vel begge ungene også fått det, samt de oppe?

Back
Topp